Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Στεφάνια

Paula Modersohn-Becker, Girl with a Wreath of Flowers

Virgilio Tojetti, A Spring Maiden


Charles Amable Lenoir, A Nymph In The Forest



Gaston Bussiere, Water Nymph



A Young Shepherdess With A Wreath Of Flowers
In Her Hair, Holding A Staff


Jean Baptiste Corot , Young Woman Weaving a Wreath of Flowers



Jacques-Louis David, Mars Disarmed by Venus, 1824



Jesus as a boy holding a wreath of flowers, 17th century


The Young Jesus With A Wreath Of Flowers, Carlo Dolci 



Sergeyevich Zhuravlev, Girl With Wreath Of Flowers


Gustave Courbet, Ophelia, La Fiancée de la Mort, 1842


James Carroll Beckwith, Diand


Daniel Seghers ,  A Wreath of Flowers



Pablo Picasso, Garçon à la Pipe 1905



19 σχόλια:

antinetrino είπε...

:)
Καλό μήνα!!!

Τσαλαπετεινός είπε...

antinetrino: Πότε πρόλαβες να αφήσεις σχόλιο; Τριγύριζες μου φαίνεται εδώ μέσα χωρίς να πεις κουβέντα, αντί να βάλεις ένα χεράκι
που κοψομεσιάστηκα να κρεμάσω τους πίνακες.

Καλό μας μήνα φίλε μου και γύρνα να ακούσεις το τραγούδι
;-)

antinetrino είπε...

:)

Φοβήθηκα ότι μπορεί να παρεξηγήθηκες απο το μεγάλο σχόλιο και γι'αυτό ήμουν αθόρυβος και συνεσταλμένος....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!! και καλή Λευτεριά να χουμε!!!

Τσαλαπετεινός είπε...

antinetrino: Αφού ξέρεις ότι σου έχω αδυναμία. Ακόμα κι αν διαφωνήσουμε αυτό δεν αλλάζει.

(τσαντίζομαι μόνο γιατί έχω μπροστά μου homework μια μεγάλη απάντηση και με έχει πιάσει ο Μάης -πώς λέμε "με έπιασε η άνοιξη"- αντί να τον πιάσω)

kovo voltes... είπε...

Το ότι υπάρχουν και μορφές του Χριστού με πρωτομαγιάτικα στεφάνια, απο σένα το μαθαίνω...Κοιτα να δεις...;)
Ευωδιαστή ανάρτηση, με αλαφράδα Άνοιξης...

Ρουμπάκης Γιάννης είπε...

Πρωτομαγιά και στην καρδιά
περίφραξη έχω κάνει
μην κλέψουνε τη βιόλα μου
και κάνουνε στεφάνι.

Καλὀ μἠνα! Υπέροχοι πίνακες.

Τσαλαπετεινός είπε...

Άνεργοι Δημοσιογράφοι: Καλό μας μήνα, καλή μας άνοιξη για σήμερα
Καλή λευτεριά για την άλλη Κυριακή ;-)

Τσαλαπετεινός είπε...

kovo voltes...: Ούτε κι εγώ το ήξερα ότι υπάρχουν. Η μόνη εικόνα του Χριστού με στεφάνι που γνώριζα είναι αυτή με το αγκάθινο και τον πορφυρό μανδύα. (Κατά σύμπτωση βρίσκεται στην προηγούμενη ανάρτηση)
Καλό μήνα, ευωδιαστό!

Τσαλαπετεινός είπε...

Ρουμπάκης Γιάννης: Το είπα ήδη: μήνας που αρχίζει με πεντοζάλη καλά θα πάει.
Να σαι καλά ;-)

Σταυρούλα είπε...

Ωραίοι πίνακες

Thalassenia είπε...

Περίμενα Τσαλαπετεινέ μου και αυτό το Μάη να δω τι θα ανεβάσεις.
Όπως πάντα......με ποιότητα και καλαισθησία!!!
Σ΄ευχαριστώ γι αυτά που είδα:)

Καλό μήνα.

Τσαλαπετεινός είπε...

Thalassenia: Αχ και να ήξερες...Τρεις φορές άλλαξε ρότα το σημερινό ποστ, για να καταλήξει στο ασφαλές λιμάνι της ζωγραφικής.

Καλό μας μήνα Thalassenia!

Yannis Tsal είπε...

Στεφάνια... αρχείου λόγω κρίσης; Καλή πρωτοβουλία!

Τσαλαπετεινός είπε...

Yannis Tsal: Αν είχα όλα αυτά τα στεφάνια στο αρχείο μου να είσαι σίγουρος ότι θα είχα κάνει τα remake τους με φρέσκα λουλούδια. (και δε μιλάω για το δεύτερο, παραείναι ευκολο για την κλάση μου)

Καλό μήνα hermanito!

Σελιτσάνος είπε...

Περίμενα και μια μικρή,εμβόλιμη αναφορά στο 1896.Λουλούδια φύτρωσαν και τότε και φαίνεται ότι το πότισμα της επόμενης Κυριακής δεν αρκεί για να τα σώσει από τον μαρασμό.
(Όπως πάντα ζηλεύω τις αναρτήσεις σας.)

Margo είπε...

Ωραία ανάρτηση... και χωρίς τεστ;-)

Καλό μήνα!

υ.γ. ωραίο και το τραγούδι για να μην αδικούμε και την μουσική;-)

Τσαλαπετεινός είπε...

Σελιτσάνος: Όσο και να έψαξα δε βρήκα έργο με στεφάνι του 1886

;-)

Τσαλαπετεινός είπε...

Margo:Αν και έφτασε 5 του μηνός
μπορούμε να πούμε "Καλό μήνα" ε;

Πρέπει να κάνουμε ένα τεστ σύντομα. Έχουμε χαλαρώσει πολύ.

;-)