Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Σσσσ...

.


...υπολογίζω το χαράτσι

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι μεγάλο μάνα μου, ούτε επι Τουρκοκρατίας τόσο μεγάλο!!!!

Τσαλαπετεινός είπε...

Coula: Σσσ...

Ιφιμέδεια είπε...

Η σιωπή των αμνών...

Τσαλαπετεινός είπε...

Ιφιμέδεια: Μμμμ...

vasiliki είπε...

Και εγώ, εκεί να δείς ίδρωμα...:):)
Πιο καλή η σιωπή;

The Thieving Magpie είπε...

Σκέφτομαι σοβαρά να ΜΗΝ το πληρώσω.
Τι θα μου λείψει;
Η μουσική;
Δεν ακούω ραδιόφωνο άρα η λύση τρανζιστοράκι με μπαταρία δεν παίζει.
Μπααα.... έχω τη μουσική μου μέσα στο μυαλό μου. Όποτε θέλω. Τα υπόλοιπα σιντοψηφιακά, θα τα ακούω στο γραφείο.
Το φαγητό;
Μπααα.....
η όμορφη κουζίνα μου 'υποστηρίζει' και υγραέριο.
Η τηλεόραση;
Μπααααα.....
Δεν βλέπω παρά μόνο για να με πάρει ο ύπνος
Το διάβασμα;
Χμμμ.....
έχουμε θέμα. Α, όχι!! θα διαβάζω μόνο πρωί, στο μετρό, στο λεωφορείο, στο διάλειμμα, ΟΚ, το λύσαμε κι αυτό.
Το μπάνιο;
Ευκαιρία να γραφτώ γυμναστήριο. Θα καταχραστώ το δικό τους.
Το τερπνόν και οικονομικόν μετά του ωφελίμου.Σε συνδυασμό με το χοροπήδημα για να ζεσταθώ, θα φτιάξω θεϊκό κορμί!!!!

Να θυμηθώ μόνο, με τα λεφτά που θα εξοικονομήσω από το χαράτσι που ΔΕΝ θα πληρώσω και το ρεύμα που ΔΕΝ θα κάψω, να αφήσω κάτι στο παγκάρι της εκκλησίας, μπα, καλύτερα να κάνω μια δωρεά στην ιερά αρχιεπισκοπή, έτσι βρε αδελφέ - Τσαλαπετεινέ, συγγνώμη - νάχουν κι αυτοί το κατιτίς τους να βγάλουν το χειμώνα....

The Thieving Magpie είπε...

...για να σπάσω τη σιωπή ήμουν τόσο φλύαρη, δεν θα επαναληφθεί :)

antinetrino είπε...

Μα γιατί να το υπολογίσεις??? Αφού είπαμε θα είναι έκπληξη!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Βάλε μάνα μου ένα σταυρό επάνω να απαλλαγείς!

Thalassenia είπε...

Και μετά η ψυχρολουσία, τι λέω;;;
Η κόλαση.

Τσαλαπετεινός είπε...

Vasiliki: Για τους υπολογισμούς... για να μην κάνω λάθος. ;-)

 La Gazza Ladra : Σκέφτομαι τι θα έλεγες αν δεν είχα πει από τον τίτλο κι όλας “Σσσσ...”!

Τσαλαπετεινός είπε...

Antinetrino : Αρκετά! Δεν αντέχω άλλες εκπλήξεις...

Γιαγιά Αντιγόνη : Βασιλική (φωλιά) μετά τρούλου;

Thalassenia : “από τον φούρνο στην κατάψηξη” κανονικά.

The Thieving Magpie είπε...

Αγαπητέ Τσαλαπετεινέ,φοβάμαι πως δεν υφίσταται λόγος να ζητάτε ησυχία για να υπολογίσετε:
Δώστε τους ό,τι έχετε και δεν έχετε.... θα τα πάρουν όλα...
Καλό βράδυ.
ΥΓ. Συνειρμικά μου έρχεται στο νού το Attica Blues του Archie Shepp.
Στις δικές μας 'φυλακές' διερωτώμαι, θα μείνουμε απαθείς;

Margo είπε...

Τι ανάγκη έχει ένας τσαλαπετεινός; Ένα φρρρρρρρρτ και έφυγε όπου ο ήλιος ζει και βασιλεύει..

Τσαλαπετεινός είπε...

La Gazza Ladra: Μη λέτε για φυλακές γιατί υπάρχει το ενδεχόμενο και οι κρατούμενοι να πληρώσουν για τα κελιά τους ειδικό τέλος.

Τσαλαπετεινός είπε...

Margo : Τα φτερά με σώζουν Margo μου. Τα φτερά...

Yannis Tsal είπε...

Εδώ έπρεπε να βάλεις αυτό για υπόκρουση:
http://www.youtube.com/watch?v=LITKNYOy-kY

Τσαλαπετεινός είπε...

tsalapeteinos: Έπεσε χαράτσι και στη μουσική ;-)