Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Εκλογικές +/- εργασίες

.

- Τι θα γίνει επιτέλους; Θα ετοιμαστείς καμία φορά;

- Πού πάμε; Δε μου 'πες τίποτα.

- Καλή μου, θα πάμε εκεί που ήταν να πάμε και την περασμένη Κυριακή, αλλά εσύ δεν ήρθες και πήγα μόνος μου.

- Και τι σε κάνει να πιστεύεις ότι εκεί που δεν ήθελα να πάω την προηγούμενη Κυριακή, θα θέλω να πάω αυτή;

- Το γεγονός ότι θεωρείς δικαίωμά σου να αλλάζεις γνώμη!

- Δικαίωμα το θεωρώ - όχι υποχρέωση.

- Κοίταξε, αν συνεχίσουμε έτσι θα κλείσουν οι κάλπες...

- Μα αυτό περιμένω: Να κλείσουν μπας και ησυχάσεις επιτέλους και με πας για εκείνο το χορό που μου έχεις τάξει μήνες τώρα.

- Θα πάμε για χορό και θα αφήσουμε να μας χορεύουν στο ταψί ;

- Νόμιζα ότι σου αρέσει ο χορός… Άσε που άμα χορεύουμε μόνοι μας, δε θα μπορεί να μας χορέψει κανείς.

- Επειδή μου φαίνεται ότι παίζουμε την "Κυριακή της Μαρμότας"(1), φεύγω μόνος μου.

- Δε θες να 'ρθω μαζί σου για βόλτα;

- Μμμ…

- Πού ξέρεις; στη διαδρομή μπορεί να σε πείσω ή να με πείσεις.

- Να με πείσεις να μην ψηφίσω σήμερα;

- …ή να με πείσεις να ψηφίσω εγώ.

- Μια βδομάδα τώρα προσπαθώ και δεν τα έχω καταφέρει.

- Νομίζεις ότι εγώ με τη σιωπηλή μου και απέχουσα στάση δεν προσπαθώ;

- Απέχοντας δεν προσπαθείς...

- Ούτε και δεχόμενος τους όρους τους.

- Άσε τότε να διαμορφώνονται οι όροι ερήμην σου.

- Για να διαμορφώσουμε τους όρους θα πάμε εκεί σήμερα;

- Διακρίνω ειρωνεία.

- Ωραία! Φύγαμε για την επανάσταση λοιπόν!

- Οκ... Αφού συνεχίζεις θα το θέσω διαφορετικά!

- Για λέγε…

- Αν δεν ψηφίσεις σήμερα, θα κάνω κι εγώ μια αποχή που θα αφήσει εποχή και δεν θα σου αρέσει καθόλου.

- Δηλαδή;

- Θα γίνω αρσενική Λυσιστράτη!

- Λυσίστρατος δηλαδή.

- Ακριβώς!

- Πρόσεξε γιατί, ως θηλυκός Πρόβουλος, δεν είναι απαραίτητο να έχω τη γνωστή τύχη.

- Το κόλπο είναι παλιό και δοκιμασμένο! Αποχή!

- Μάλιστα. Όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα ακολουθεί το βαρύ πυροβολικό των εκβιασμών…

- Αποχή εσύ, αποχή κι εγώ.

- Εγώ όμως, όπως πάντα παίζω...

- Φοβάμαι ότι δεν είναι στιγμή κατάλληλη για παιχνίδια.

- Πάντα είναι κατάλληλη στιγμή για παιχνίδι. Η ίδια η ζωή είναι παιχνίδι.

- Ωραία! Θέλεις να παίξουμε το παιχνίδι "σήμερα ψηφίζουμε";

- Έλεγα σήμερα να συνεχίσω το παιχνίδι "άσε το σύστημα να φάει μόνο του τις σάρκες του", που είχα ξεκινήσει την προηγούμενη Κυριακή και το άφησα στη μέση.

- Ό, τι σε φωτίσει…

- Περί φωτίσεως (2), λόγος ουδείς.

- Τότε εγώ φεύγω. Πάω να ψηφίσω.

- Μην αργήσεις. Δε χρειάζεται να απέχουμε και από το σουφλέ μου…

- Σουφλέ; Πετώντας θα γυρίσω.

- Βρε Ιούδα, φιλί δεν έχει;

- Λέγε με Λυσίστρατο.

- Επιλεκτικές αποχές…


Συνομίλησαν, η απέχουσα Riski και ο ψηφίζων Τσαλαπετεινός


1. Αναφορά στην ταινία Groundhog Day (ελληνικός τίτλος Η ημέρα της μαρμότας. )

2. «Περί φωτίσεως» , του Ζοζέ Σαραμάγκου που μας θύμισαν τα ΚΕΛΑΗΔΙΣΜΑΤΑ

Η εικόνα προέρχεται από εδώ αλλά υπέστη μικρή, πλην όμως ιερόσυλη, επεξεργασία



Μουσική: Vendôme, από το Modern Jazz Quartet


15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τσαλ μην πιστεύεις τίποτα...
Άκου σουφλέ.... Το πολύ πολύ καμιά ομελέτα να βρεις. Εκεί μόνο θα ασκήσει το δικαίωμά της να ...αλλάζει γνώμη :)

Φιλί στη μύτη.

Ανώνυμος είπε...

Χαχα, διάλογος "ό,τι χρειάζεται" για μια τέτοια μέρα!
Υπέροχη η φωτό (πριν και μετά τη...μετάλλαξη, you sacrilege bird!) και ακόμα πιο υπέροχη η μουσική επιλογή!
Καλημέρες!

kovo voltes... είπε...

Αυτό ακριβώς το βιβλίο του Σαραμάγκου διαβάζω τώρα. Απολαυστικά καυστικός, απολαυστικά σημερινός (δυστυχώς...)

Artanis είπε...

χαχαχαχα, αυτά τα "καυγαδάκια" είναι το αλάτι στη σχέση...
Κατα τα άλλα, αν ήμουνα εκεί, θα ψήφιζα...

Τσαλαπετεινός είπε...

ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ: Επειδή με παίδεψε και τελικά δεν ψήφισε πιστεύω πως ετοίμασε σουφλέ και- με κίνδυνο να φανώ πολύ αισιόδοξος – γαρίδες.
Εκτός πάλι αν άλλαξε γνώμη και πήγε μόνη της κρυφά να ψηφίσει οπότε καταλήγουμε στην ομελέτα.

Καλό απόγευμα με αγωνιστικά φιλιά.


new-girl-on-the-blog: Αυτός ο διάλογος ήταν η εκτόνωση της τελευταίας προεκλογικής εβδομάδας. Και μας χρειαζόταν.

Ιερόσυλο πουλί έγινα για τις ανάγκες του ποστ.
Αλλά αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έστι αμαρτία.

Τσαλαπετεινός είπε...

kovo voltes... : Κι εμένα μου το θύμισε ο αδελφός μου στην χθεσινή του ανάρτηση και λέω να το ξαναδιαβάσω από βδομάδα, αλλά δεν θα έχω την περιρρέουσα ατμόσφαιρα των εκλογών...εκτός πάλι κι αν έρθουν σύντομα και βουλευτικές.



Artanis: Καλωσόρισες, με την αύρα της Νέας Ζηλανδίας στη φωλιά του τσαλαπετεινού!

Ήταν ένα στημένο επίκαιρο μικροκαυγαδάκι με πολιτική απόχρωση, λίγο αλάτι για να νοστιμίσει αυτή η Κυριακή.

Καλό σου απόγευμα

DonnaBella είπε...

aman xryse mou, h idia anarthsh se 2 diaforetika blog - pros stigmh tromaxa pws to'kapsa (ton egkefalo) (pou ton exw kapsei, alla as mh to kanoume thema).
to soufle, kalo? :-)

Yannis Tsal είπε...

Ωραίο το θεατρικό σας ιντερμέδιο και χαίρομαι που τουλάχιστο κέρδισε σε απήχηση ο μακαρίτης δον Σαραμάγκου!

Κάτι μου λέει αδερφέ πως το έργο με τις κάλτσες θα επαναληφθεί και θα έχεις κι εσύ την ευκαιρία να το ξαναδιαβάσεις και να... ξαναφωτιστείς!

Τσαλαπετεινός είπε...

DonnaBella: Μην ανησυχείς! Κι εγώ ξαφνιάστηκα μόλις μπήκα στο μπλογκ της Riski. Η ανάρτησή της κάτι μου θύμιζε, κάτι πολύ οικείο...

Σουφλέ ακόμα δεν είδα! Άφαντη η πρωταγωνίστρια...

Τσαλαπετεινός είπε...

tsalapeteinos :
Buenas tardes hermanito!
Είδες βρε τι κάνουμε για σένα; Δεν πας στο θέατρο και φέραμε το θέατρο στο μπλογκ!

Υποψιάζομαι ότι όταν λες "κάλτσες" εννοείς εντελώς συνωμοτικά "κάλπες". Σου υπόσχομαι πάντως ότι θα αρχίσω την επανάληψη από απόψε- αρκεί να μην έχουμε μαραθώνια βραδιά αποτελεσμάτων. Στο κάτω κάτω δεν μπορεί η φώτιση μας να εξαρτάται από τις ...κάλτσες!

vague είπε...

Έχεις πιάσει την κουβέντα στις γειτονιές και ακόμα να 'ρθεις για φαγητό. Κάνε γρήγορα παιδάκι μου, το σουφλέ δεν τρώγεται κρύο...

(Αν έρθεις νωρίς έχει επιδόρπιο έκπληξη.)

Φοράδα: Η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά. :))))))

Τσαλαπετεινός είπε...

Riski: Είπαμε να έχουμε ένα μικροκαυγαδάκι στο ποστ, αλλά μη μου βάζεις τις φωνές και στα σχόλια!


Φοράδα: Το σουφλέ τέλειο! Και η πανακότα.

vague είπε...

Βασίζομαι στη σιγουριά μου ότι η καλή σου διάθεση δεν πρόκειται να επηρεαστεί σήμερα, αφού ο Κακλαμάνης, τελικά, έχασε.

Πάντα τέτοια, εύχομαι! :))

Σελιτσάνος είπε...

Οφείλω να σας ενημερώσω ότι οι εκλογές τελείωσαν.Ό,τι κόπηκε με γεια μας.Δεδομένου δε ότι έχουμε κατανοήσει εις βάθος την πολιτική της κυβέρνησης,μικρή παρηγοριά το τέλειο σουφλέ και η απίστευτη πανακότα...

Τσαλαπετεινός είπε...

Riski: (Στα παρασκήνια περπατά αφηρημένος ο τσαλαπετεινός μονολογώντας: -Γυναίκες, τι περιμένεις; Εκμεταλλεύονται μέχρι και τα αποτελέσματα των εκλογών)


Σελιτσάνος : Να είσαστε καλά! Ειλικρινά είχα απόλυτη ανάγκη να το ακούσω αυτό το “οι εκλογές τελείωσαν” από επίσημη πηγή. Όλους τους άλλους δεν τους εμπιστεύομαι καθόλου.