1. Self
Portrait 1889 Vincent van Gogh
3. Girl
With The Pearl Earring
1665
Johannes
Vermeer
5. The
Anatomy Lesson of Dr. Nicolaes Tulp
1632
Rembrandt
9.Bedroom
in Arles 1888
Vincent
van Gogh
11. Lady
in a Fur Wrap 1577-1588
El Greco
12. Composition
With Red, Blue and Yellow 1930
Piet
Mondrian
14. Portrait
of the Actress Jeanne
Samary 1878
Pierre-Auguste
Renoir
15.La
bonne foi
1965
René Magritte
16.The
Dance
1909
Henri
Matisse
18. Thinker
1879-89
Auguste
Rodin
19. Narcissus
1597-99 Caravaggio
20.Self
Portrait with Cropped Hair 1940 Frida
Kahlo
Αγαπητά
μου παιδιά. Σήμερα, σε αυτό το ποστ
ανακοινώνονται οι απαντήσεις στο χθεσινό
πρόχειρο διαγώνισμα στο μάθημα της
Ιστορίας της Τέχνης. Παρ` όλο που οι
σχολικές διακοπές συνεχίζονται, η
συμμετοχή ήταν ανέλπιστα μεγάλη. Δεν
θα δώσω την αναλυτική βαθμολογία. Όπως
ανέφερα και στην εκφώνηση του διαγωνίσματος,
τώρα πρέπει ο κάθε μαθητής με ωριμότητα
και χωρίς ζαβολιές να βαθμολογήσει τον
εαυτό του. Είναι βλέπετε κι αυτή η
διαδικασία ένα σημαντικό κομμάτι του
εκπαιδευτικού συστήματος που έχουν
υιοθετήσει τα εκπαιδευτήρια “Έποψ ο
Αττικός ΑΕ”.
Θέλω
να σας ευχαριστήσω όλους για τη συμμετοχή
σας. Τον Πιγκουίνο -που περίμενα
περισσότερα από αυτόν αλλά κόλλησε στο
Composition
With Red, Blue and Yellow
- τον silentcrossing
που την κοπάνησε για άλλη ανάρτηση και δεν επέστρεψε, το
Χαμένο
Επεισόδιο
που προτίμησε να βγει να παίξει μπάσκετ
στη λιακάδα, τον Yannis
Tsal που είμαι βέβαιος ότι θα απαντούσε
σε όλα τα ζητήματα αν το μάθημα ήταν
“Επαναστατικά Κινήματα της Ν Αμερικής”,
την Coula
που έφερε χαρτί από γιατρό για να αποφύγει
το διαγώνισμα, την ippoliti_ippoliti,
που πέρασε νωρίς το πρωί σήμερα, βιαστική
και γι αυτό υποψιάζομαι ότι δεν αναγνώρισε
κανένα έργο και την kovo
voltes... που έφτασε τελευταία στην τάξη
και απογοητεύτηκε γιατί έπεσε πάνω στα γραπτά που ήταν ήδη
επάνω στην έδρα.
Όμως
πρέπει να εκφράσω τον απέραντο θαυμασμό
μου για τις επιμελείς μαθήτριες – ναι,
και σε αυτές τις εξετάσεις, ως συνήθως
διέπρεψαν τα κορίτσια- που ξόδεψαν
αρκετό χρόνο για να απαντήσουν στις
ομολογουμένως υπερβολικές απαιτήσεις
του διαγωνίσματος. Ομολογώ ότι δεν
περίμενα, ότι θα έμπαινε κάποιος στον
κόπο να απαντήσει με τόση σοβαρότητα,
όπως έκαναν η renata
- που ενώ ήταν άρρωστη δεν εκμεταλλεύτηκε
το γεγονός για να την κοπανήσει- η M
-που υποψιάζομαι ότι προχώρησε κι εκείνη
σε remake
κάποιου
έργου που ελπίζω ότι θα το δούμε
αναρτημένο-
η Tali
–
ο σίφουνας, ο ανεμοστρόβιλος και το
τσουνάμι αυτής της τάξης που ενθουσιάστηκε
με την ιδέα του διαγωνίσματος.
Ιδιαίτερη
αναφορά πάντως πρέπει να γίνει στις
άριστες μαθήτριες
όπως
η Margo
-που
νομίζω ότι της έβαλα ιδέες και μπορεί
ήδη να έχει κάνει το remake
το
γλυπτού του Rodin,
το
φιλί-
η
new-girl-on-the-blog
- που εξαντλήθηκε γράφοντας κάτι παραπάνω
από άριστα στο πρώτο ζήτημα- η Sue
– που ενώ δεν της άρεσε αυτή η ιδέα με
τα remakes
απάντησε
με ιδιαίτερη επιμέλεια και της αξίζει
ένα μεγάλο μπράβο- και τέλος το νατασσΆκι
– που ενώ είχε δουλειά σήμερα, όχι μόνο
αφιέρωσε χρόνο στο διαγώνισμα, αλλά
χάρηκε όπως κατάλαβα καθώς ξαναείδε
αγαπημένα της έργα στη διάρκεια της
αναζήτησης.
Όπως στη ζωή -σε κάθε βαθμίδα της
εκπαίδευσης- έτσι και εδώ, σε αυτή την
τάξη είχαμε τους καλούς, φιλότιμους κι
εργατικούς μαθητές/σχολιαστές που
διέπρεψαν με την αξία τους, αλλά και
τους φυγόπονους, τους κοπανατζήδες που
βγήκαν να παίξουν στο προαύλιο, αυτούς
που έφεραν χαρτί γιατρού για να δηλώσουν
ασθένεια, τα ζιζάνια που αναστάτωσαν
την τάξη καθώς μιλούσαν συνέχεια και
δεν κάθισαν ούτε λεπτό φρόνιμες, τους
επαναστάτες που κήρυξαν παράνομο
και καταχρηστικό το
διαγώνισμα αλλά ευτυχώς δεν προχώρησαν
σε κατάληψη της τάξης. Το
βέβαιο είναι ότι αυτό το πρόχειρο διαγώνισμα στο μάθημα της Ιστορίας της Τέχνης, το
χαρήκαμε όλοι και φαντάζομαι ότι ακόμα
περισσότερο θα χαρούμε την εκδρομή στο
τέλος της σχολική χρονιάς. ;-)
Η
αφορμή για το διαγώνισμα ήταν
TheRemakeProject*
του Πάνου Μιχαήλ χθες στη Lifo
για
το διαγωνισμό The Remake Project που διοργάνωσε το φθινόπωρο η εταιρεία Adobe
με το site Boom. Όλες τις συμμετοχές θα τις βρείτε
εδώ,
εδώ
κι εδώ.
33 σχόλια:
Καλησπρα ειμαι η Μαμυ της κυρά Σκαρλετ -Ταλι κι ολα αυτα τα ακαταλαβιστικα .
Το κερα δεν μπορεσε να ερθει στην ταξη, επρεπε να κανει ραβδους χρυσους αφου ψησει κρεμυδοσουπα και σκοτωσει τους λυκους στο Castleville για να μαζεψει τις λιρες και τις κορωνες απο την αιθουσα του θρονου.
Στο επομενο διαγωνισμα θα της φορεσω τις καλες κουρτινες και θα την στειλω φιμωμενη. Μη σας πω και δεμενη .Ευχαριστω!]
ε ποτε !! Λατρευω τον Μουνχ και δεν ειχα δει ποτε αυτο το εργο ..θα σκισω τα πτυχια μου !!! Το αλλο τοου Μοντριαν ειμαι ημουν σιγουρη πως ηταν αυτου αλλα μ ετιποτα δεν ερχοταν στο μυαλο μου το ονομα , θα σου ελεγα πως ειχαμε ενα τετοιο εξωφυλλο στη Γ λυκειου και μετα ειδα τις απαντησεις της Μαργκο και εχασα την μπαλα ! πφφφφφφφφ οπως και να χει απιστευτο ποστ απιστευτο κλιμα ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΧΧΧΧΧ
Ευχαριστώ πολύ, κύριε, για τον καλό σας λόγο.
Φοβερός ο πίνακας του Μουνχ - δεν τον είχα δει ποτέ μου και μπερδεύτηκα με κάτι αντίστοιχο του Μοντιλιάνι... Και τα remake της Φρίντα Κάλο ήταν πολύ pastel - αποπροσανατολίστικα! Γενικά, το επίπεδο του τμήματος ήταν πολύ καλό. Το ευχαριστήθηκα! :-))
Να κάνω και μία μικρή διευκρίνηση; Αυτό που εννοούσα όταν έλεγα ότι δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα τα remakes είναι ότι με τόσες εικόνες γύρω μας να μας κατακλύζουν, το θέμα μού φαντάζει κάπως συνηθισμένο έως αναμμενόμενο. Κατά τ'άλλα, ωραία τα remakes, ωραιότερο όμως το τεστ! Θα υπάρξει κι άλλο;
Tali: Παιδί μου κάθισε φρόνιμα για καμιά ώρα, έχω να διορθώσω τα γραπτά και δε με αφήνεις να συγκεντρωθώ. Άσε που μπορεί να σε ακούσουν η Ρενάτα και η Μ και να έρθουν τρέχοντας. Με τις 3 σας δεν θα τα βγάλω πέρα και θα ζητήσω εκπαιδευτική άδεια άνευ αποδοχών και επ` αόριστον. ;-)
υ.γ. Ο Μουνχ ήταν από τα δυσκολότερα θέματα αυτού του διαγωνίσματος.
Sue: Παιδί μου να σου πω κι από δω μπράβο για το άριστο γραπτό σου.
Αν είδες, πολλοί έκαναν remake έργων της Κάλο αλλά οι περισσότεροι ασχολήθηκαν με το Κορίτσι με το σκουλαρίκι. Και στις δύο περιπτώσεις αξίζει να παρατηρήσουμε ότι υπάρχουν οι σχετικές ταινίες.
Αν ενθουσιάστηκα με τα remakes -ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα- ήταν γιατί σκέφτηκα ότι ήταν ένας καταπληκτικός τρόπος για να ασχοληθούν όσοι συμμετείχαν με σημαντικά έργα τέχνης με πολύ ιδιαίτερο τρόπο. Κι εμείς μαζί τους βέβαια. ;-)
υ.γ. Εδώ και πολύ καιρό σκέφτομαι ένα διαγώνισμα στην Ευκλείδειο Γεωμετρία.
Κύριε, κύριε, να μας ειδοποιήσετε να φέρω εγκαίρως τα γεωμετρικά όργανα. Το ΄χω πει πως ήθελα ως τα 17 να γίνω μαθηματικός;
Όσον αφορά το τεστ, καλό ήταν για προθέρμανση, αλλά την επόμενη φορά όχι τόσο εύκολα θέματα. Καλύτερο το δεύτερο σκέλος.Είμαι υπέρ των τεστ ανοιχτού τύπου με αιτιολόγηση της επιχειρηματολογίας. ;)
Ένα διάλειμμα από τις πυρετώδεις διαδικασίες ενός remake, μου επέτρεψε να επισκεφθώ τη σελίδα σας για να δω τις απαντήσεις. Τι όμορφα! Κάποια τα πέτυχα...άλλα ούτε καν τα ήξερα, αλλά ήταν ένα από τα ομορφότερα μαθήματα της ζωής μου!
renata: Αν μέχρι τα 17 ήθελες να γίνεις μαθηματικός, τότε νομίζω πως πάλι θα διαπρέψουν τα κορίτσια. Να έχεις έτοιμο διαβήτη και δύο τρίγωνα.Ένα ισοσκελές και ένα ορθογώνιο 30, 60 μοιρών.
Το τεστ είχε εύκολα, αλλά και μερικά πολύ δύσκολα θέματα. Στο δεύτερο ζήτημα, με τις ερωτήσεις κρίσεως, είδες ότι η βαθμολογία ήταν σαφώς υψηλότερη.
M: Περιμένω πώς και πως να δω το δικό σου remake. Στο μεταξύ θυμήθηκα ότι είχα στήσει κι εγώ παλιότερα -ποιος ξέρει πού είναι εκείνες οι φωτογραφίες- με θέμα τον Λαοοκόντα και τους γιούς του, χωρίς τα φίδια και την αρπαγή των Σαβίνων. Ήταν μετά από ουζάκι στα Εξάρχεια σε ένα πεζόδρομο. ;-)
Ωραία περάσαμε με το διαγώνισμα!
Μπορώ να προτείνω να βάλετε και άλλο διαγώνισμα με διαφορετικό θέμα για κάποιους από εμάς που δεν τα πάμε καλά με τη ζωγραφική?
Μουσική πχ?...
Κινηματογράφο ?... (ω, θα ταν κάτι παραπάνω από επιθυμτό ένα τέτοιο θέμα)...
-Ground Control to Major Tom-
Ground Control to Major Tom: Μμμ...καλή ιδέα. Ο χειμώνας προβλέπεται μακρύς και δύσκολος οπότε, ας το ρίξουμε στα διαγωνίσματα, μια που φάνηκε ότι περνάμε καλά. ;-)
Καλή Χρονιά!
Ναι, κύριε, τις έχω δει τις ταινίες και μου έχουν αρέσει πολύ. Μήπως να βάζατε ένα διαγώνισμα μ' αυτές; Με τα μαθηματικά είμαι πολύ δημιουργική (με την έννοια που έχει στην έκφραση "δημιουργική λογιστική" αλλά στο πιο ιμπρεσιονιστικό έως σουρεαλιστικό θα έλεγα) και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα συμμετάσχω για να μην σας προκαλέσω πονοκέφαλο όταν θα διαβάζετε το γραπτό μου. ;-)
Sue: Αν είσαι τόσο δημιουργική στα μαθηματικά τότε πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε ένα διαγώνισμα σε αυτό το μάθημα κι ας με πιάσει πονοκέφαλος.
Τι θα έλεγες για ένα μεγάλο διαγώνισμα που τα ζητήματά του θα ήταν: λογοτεχνία, ποίηση, μαθηματικά, φυσική, χημεία, κινηματογράφος, θέατρο, αθλητισμός, μουσική, μαγειρική, κηπουρική, γεωγραφία και ιστορία;
Την Καλησπέρα μου !
Σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές σου στον μούργο, επίτρεψέ με κι μένα να ευχηθώ:
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά !
Και με την ευκαιρία, τι εκπληκτικό άρθρο είναι αυτό ;
Να διαβάζεις ώρες ...
faros:
Καλησπέρα Φάρε και καλή μας Χρονιά!
Αν δεν είχα μπλέξει εδώ, να διορθώνω γραπτά και να μαλώνω άτακτες μαθήτριες σε αυτό και κυρίως στο προηγούμενο ποστ, θα είχα περάσει από το φίλο μας το Μούργο και θα είχαμε συναντηθεί εκεί. Αν ξεμπερδέψω νωρίς θα πεταχτώ από κει κι επειδή κάνει κρύο θα είμαι ή στο ποστ με τα κούτσουρα στο τζάκι ή στο άλλο με τους λωτούς που είναι το αγαπημένο μου, οπότε μπορεί να τα ξαναπούμε.
Καλώς ήρθες!
Ευχαριστώ!
Τρομερή ιδέα, πραγματικά το καταχάρηκα! [ήταν το διάλειμμα της βδομάδας της απογραφής :-)]
Και στο επόμενο διαγώνισμα, φυσικά!
[Θετικές επιστήμες και τέχνες, το καλύτερό μου :-)))]
νατασσΆκι : Καταπληκτικό!
Στο διάλειμμα έγραψες ΑΡΙΣΤΑ!
Δεν νομίζω να τα έχει καταφέρει κανείς μέχρι τώρα. ;-)
Το επόμενο υπολογίζω να είναι λίγο πριν το εαρινό τρίμηνο.
Να περάσεις όμορφα το τριήμερο και καλή ξεκούραση από την απογραφή.
εκπαιδευτήρια “Έποψ ο Αττικός ΑΕ” χαχαχαχαα τέλειο!!!!!!!!!!!
Όταν έπρεπε να διαλέξω ένα έργο για ανάλυση επέλεξα τον Λαοοκόντα με τους γιούς του. Πολύ θα ήθελα να δω εκείνες τις φωτογραφίες;-)
Τρία από τα είκοσι πάντως τα είδα για πρώτη φορά. Ωραία ήταν, ευχαριστούμε καθηγητά;-)
παιδια εγώ πολύ σκράπας στο μάθημα!
έκανα κοπάνα γιατί θα κοβόμουν...
τα περισσότερα έργα τα ξέρω, τα έχω δεί, αλλά για ελάχιστα θυμώμουν τίτλους, ακόμη και δημιουργούς!
και να φανταστείς ότι είχα διαβάσει και το άρθρο του Μιχαήλ...
άπαπα ντροπήηηηη
καλή χρονιά Τσαλαπετεινέ μου!!!!
Margo: Διαδικτυακά Εκπαιδευτήρια, με σύγχρονο πρόγραμμα και νυχτερινά μαθήματα. Ανοιχτά και Σαββατοκύριακο. ;-)
Είναι πολύ εντυπωσιακό το σύμπλεγμα του Λαοοκόοντα, δεν νομίζω ότι αν κάποιος το έχει δει έστω και μια φορά μπορεί να το ξεχάσει. Θα ψάξω για τις φωτογραφίες, μακάρι να τις βρω...
Κι εγώ σας ευχαριστώ για την υπομονή που δείξατε με τον αυστηρό δάσκαλο που σας έτυχε.
;-)
Ελπίζω να μη με αφησεις στην ιδια ταξη!!
Τα ηξερα τα περισσοτερα!!!!
φιλια πολλα
Αυτοπροσωπογραφία Βαν Γκογκ:
"Έτσι μπορούσα μονάχα να υποθέσω ότι σε ένα μέρος του μυαλού ήταν πράγματι δυνατόν να υπάρχει ο φόβος για την απώλεια της αίσθησης των ξεχωριστών ορίων, ειδικότερα των ορίων μεταξύ της απτής πραγματικότητας του εξωτερικού κόσμου και της φανταστικής πραγματικότητας του εσωτερικού κόσμου των αισθήσεων και των ιδεών' ουσιαστικά ήταν ο φόβος μήπως τρελαθεί κανείς.Αυτός ο ίδιος φόβος επρόκειτο να εμφανιστεί ξανά σε σχέση με τη φανταστική αντίληψη της κίνησης στη φύση, ο φόβος ότι το να αφήσει κανείς τον εαυτό του ελεύθερο από τη σκέψη της κοινής λογικής, να τον αφήσει ελεύθερο στη φαντασία σήμαινε να ενδώσει στην τρέλα.Αναρωτήθηκα μήπως αυτός ήταν ένας λόγος που κάποια καινούρια πειράματα στη ζωγραφική μπορούν να ξεσηκώσουν τέτοια σφοδρή αντίσταση και θυμό.Οι άνθρωποι σίγουρα πρέπει να φοβούνται χωρίς να το ξέρουν, ότι το στήριγμά τους στη λογική και την ψυχική υγεία είναι επισφαλές, διαφορετικά δεν θα δυσανασχετούσαν τόσο όταν τους ζητιέται να δουν την οπτική εμπειρία με έναν νέο τρόπο, δεν θα φοβόντουσαν τόσο μήπως δουν τον κόσμο όπως τον έβλεπαν πάντα και σύμφωνα με τον κοινωνικά αποδεκτό τρόπο θέασής του." Μάριον Μίλνερ
(ο φύτουλας!καλημερούδια!)
κυριε , κυριε
θελουμε κι αλλο διαγωνισμα.
μερικοι λειπαμε σε διακοπες και δεν ειχαμε συνδεση
(αν και στα θεματα τεχνης με το ζορι θα επιανα τη βαση :( )
εξαιρετικη ιδεα!
Έλειψα για λίγο και έχασα το καλύτερο μάθημα. Αδικαιολόγητη:(
Coula : Εδώ δε λέμε τάξη, λέμε ποστ.
Και όχι δε θα σε αφήσω στο ίδιο ποστ. Περνάς στο επόμενο.
;-)
xtina: Πολύτιμη συνεισφορά στο ποστ!
Σε ευχαριστώ!!!
Καλό μεσημέρι
scarlett: Μην ανησυχείς παιδί μου, όσοι λείπατε ή δεν είχατε καλή σύνδεση είσαστε απόλυτα δικαιολογημένοι.
Θα ακολουθήσουν αιφνιδιαστικά διαγωνίσματα και σε άλλα μαθήματα
Όλος ο χειμώνα θα αφιερωθεί σε εκπαιδευτικές διαδικασίες. Κι από την άνοιξη θα αρχίσουμε τις εκδρομές.
;-)
Thalassenia: Μια που έλειψες και δεν πρόλαβες το διαγώνισμα, λέω να γράψεις έκθεση με θέμα "Πώς πέρασα στις διακοπές των Χριστουγέννων"
;-)
Αυτό το έφερε κανείς;
http://www.youtube.com/watch?v=rtPxlr6LDN0&feature=player_embedded
Μαρίνα: Καταπληκτικό! Είναι όλη η ύλη του προηγούμενου ποστ!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Υ.Γ. Περνάς και εσύ το μάθημα με άριστα, ;-)
Ξαναδοκιμάζω:
http://www.youtube.com/watch?v=rtPxlr6LDN0&feature=player_embedded
(σ'εμένα δεν ανοίγει,ελπίζω να το κατάφερα με τη 2η προσπάθεια)Οτι και να γίνει...καλή χρονιά!
Μαρίνα: Ανοίγει, ανοίγει κανονικά και είναι εξαιρετικό.
Καλή χρονιά
Δημοσίευση σχολίου