Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Sincerely yours, Jan

“Dear hoopoe”* άρχιζε το ηλεκτρονικό μήνυμα που έλαβα χθες και ομολογουμένως με αιφνιδίασε. Το διάβασα πολλές φορές αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω αν επρόκειτο απλώς για μια φάρσα ή ήταν όντως ο αποστολέας που έλεγε στο τέλος. ‘ Sincerely yours, Jan’. Το παραθέτω αυτούσιο μήπως με βοηθήσετε να βγάλω άκρη.

"Είμαι βαθειά απογοητευμένος! Ίσως δεν έχω δικαίωμα να νοιώθω έτσι, αλλά οι όλες μου οι ελπίδες μου διαψεύστηκαν και βέβαια δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι ήταν αστήριχτες. Υποδέχτηκες την έλευση των βενιαμίν της οικογένειας μου με τυμπανοκρουσίες αφιερώνοντάς τους αναρτήσεις και στα σχόλια που ακολούθησαν εμμέσως πλην σαφώς άφησες να εννοηθεί ότι θα συνέχιζες. Θεώρησα αυτές τις αναρτήσεις προάγγελους εκείνης που θα αφιέρωνες σε μένα κι ήταν απολύτως λογικό να περιμένω. Περιττό να σου πω ότι είχα αρχίσει να τη φαντάζομαι: μια υπαινικτικά ερωτική ανάρτηση που θα συνοδευόταν από μια φωτογραφία που θα με κολάκευε...

Μερικοί λένε πώς είμαι κακομαθημένος σαν πρωτότοκος που νόμιζε ότι θα παραμείνει μοναχοπαίδι αλλά οι γεννήτορες του τον διαψεύσανε οικτρα αραδιάζοντας αλόγιαστα στη σειρά άλλα έντεκα παιδιά. Δεν είμαι κακομαθημένος. Αν ήμουνα θα σου είχα γράψει μέσα στις γιορτές. Δεν το έκανα περιμένοντας υπομονετικά τη σειρά μου και δε στο κρύβω είχα την ελπίδα ότι για να καθυστερείς κάτι καλό ετοίμαζες. Όσο περνούσαν οι μέρες τόσο μεγάλωνε η απογοήτευσή μου. Ύστερα άρχισα να δέχομαι καθημερινά πιέσεις από τον Feb, δευτερότοκο αδελφό μου που κι αυτός με τη σειρά του άρχισε να ανησυχεί και μου έλεγε επίμονα: «Τι περιμένεις; Πρέπει να του γράψεις, να τον πιέσεις, δεν μπορεί να κάνει τέτοιες διακρίσεις...»

Είναι αλήθεια ότι δίσταζα να σου γράψω, κυρίως γιατί διαπίστωσα ότι τις τελευταίες μέρες δεν ανέβασες καμία νέα ανάρτηση. Ανησύχησα γιατί ξέρω ότι γενικά είσαι συνεπής. Ελπίζω να είσαι καλά και για την εξαφάνισή σου να μην ευθύνονται προβλήματα ή κανένα κρυολόγημα που προήλθε από το κρύο που έφερα. Αν παρ` ελπίδα συμβαίνει κάτι σε παρακαλώ αγνόησε αυτό το μήνυμα- του χρόνου να είμαστε καλά και γράφεις και για μένα. Ξέρεις άλλωστε ότι θα ξανάρθω.


Sincerely yours,

Jan



Υ.Γ. 1.Οι δυο μικρότεροι αδελφοί μου, ο
Χέρμαν και ο Mr. Dece όταν είδαν ότι σου γράφω, μου ζήτησαν να σε ευχαριστήσω για τις αναρτήσεις που έκανες γι αυτούς.
2. Στην περίπτωση που προλάβεις να ετοιμάσεις ανάρτηση για μένα σου στέλνω δύο πρόσφατες φωτογραφίες μου. "



*Hoopoe=τσαλαπετεινός

Μουσική: Winter, του
Joshua Radin από το άλμπουμ We Were Here

31 σχόλια:

ippoliti_ippoliti είπε...

Nομίζω, πως μετά απ'αυτήν την ανάρτηση, κανένα μα κανένα παράπονο δεν θα έχει. Τον αποζημιώνεις τα μάλα. Εχω επίσης την αίσθηση ότι διαβάζοντας θα γελάει από περηφάνεια και χαρά μεγαλύτερη απ'αυτήν που αποτυπώνεται στις φωτογραφίες που σου έστειλε.
ΥΓ1. Εύχομαι κάποιο σου ταξίδι να ήταν η αιτία που ...καθυστέρησες την ανάρτηση κι όχι κάποια προβλήματα
ΥΓ2 Πες του πως κι άλλοι την έλευσή του τη γιορτάζουν φέτος λίγο καθυστερημένα. Κάνω αύριο ένα τραπέζι προς τιμήν του που κάθε χρόνο το έκανα νωρίτερα.

Ανώνυμος είπε...

Το "σκουρόχρωμο" να το μεταφράσω όπως νομίζω; Μπα.. Καθόλου δεν θα το μεταφράσω. Θα κρατήσω μόνο το πλατύ χαμόγελο. :)

DonnaBella είπε...

αυτο το ποστ μου δημιουργησε εντονα την αισθηση πως αλλο το φαινεσθαι κ αλλο το σημαινομενο.
παντως γουσταρω τρελλα που ο Ιανουαριος φορα κιτρινο καπελο, κιτρινο κασκολ κ ενα τεραστιο χαμογελο! :-)
καλημερα κ καλη βδομαδα.

Margo είπε...

Κάλλιο αργά παρά ποτέ!:)
Ωραίος ο Jan και τι πλατύ χαμόγελο.. φοβάμαι ότι ο δύστροπος θα είναι ο τρίτος αδελφός στη σειρά..

Εσύ Dear hoopoe, είσαι καλά;

Σε φιλώ!

b|a|s|n\i/a είπε...

το hoopoe πώς προφέρεται; :)
καλό μας μήνα!

ELvA είπε...

Τσαλ

Μακαρι ο κυριος Jan να φυγει και να παρει ολα τα αρνητικα που εφερε στο λιγο διαστημα που ειναι εδω και, μεταξυ μας, δεν ειναι λιγα...

Το οτι εχει ενα πλατυ χαμογελο και ειναι ντυμενος ...'καπως', δε μας ξεγελαει! :)

Kαλο βραδυ απο τη πρωτευουσα του Βορρα!

μ είπε...

Αυτά είναι.

Όταν ένας άνθρωπος έχει πιάσει τέτοια κονέα με το Χρόνο, τί άλλο θέλει από τη ζωή του...

;)

Ανώνυμος είπε...

..από καρδιάς ...συγγνώμη..για την συγγραφική μου φαυλότητα...
....πάντα οι λέξεις...φαντάζουν λέξεις ή φιλοσοφικό υποκειμενικό φτιασίδωμα ή σπορά του ατέρμονου ελεύθερου νου....όπως και να 'ναι ...έχουν πάντα μα πάντα...''τηλαισθησία''
......και αυτό αυτό και μόνο...τις κάνει...''τέχνημα''
.......κάπως έτσι...διαβάζοντας την ανάρτηση...
....''μουρμουριστά''...
.....ένας ...ήχος.....μπέρτολτ μπρέχτ...
....''άλλαξε τον κόσμο : το ' χει ανάγκη.''
στο τέλος του έργου , ο χορός συμπληρώνει ....χρειάζονται πολλά, τον κόσμο για ν' αλλάξεις:οργή κι επιμονή,,,γνώση,,κι αγανάχτηση,,γρήγορη απόφαση,,στόχαση βαθιά,,ψυχρή υπομονή,,κι ατελείωτη καρτερία,,κατανόηση της λεπτομέρειας και κατανόηση του συνόλου,,μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει..πως την πραγματικότητα να αλλάξουμε....
.........''Σίρο Ρεδόνδο''........
........{συγγνώμη για την φαυλότητα ...του λόγου μου}

Yannis Tsal είπε...

Χαίρομαι πολύ που αποκαλύπτεται πέραν πάσης αμφιβολίας πως ο πρωτότοκος είναι μαύρος, γεγονός που ενισχύει τη θεωρία ότι κοιτίδα του ανθρώπινου είδους είναι η Αφρική!

Επιπλέον θυμίζω ότι μπορεί ο Γενάρης να είναι συνδεδεμένος με το κρύο στο βόρειο ημισφαίριο, αλλά στο νότιο τέτοια εποχή είναι κατακαλόκαιρο! Και στους τροπικούς, τα χυτήρια της Επανάστασης, είναι πάντοτε καλοκαίρι!

Αναμένω σε επόμενες εφάμιλλες αναρτήσεις να ικανοποιηθεί το λαϊκό αίτημα για... ευνοϊκότερη ποσόστωση φύλων των μηνών, με τις σενιορίτες Μάρτα, Μάγια και Χούλια!

Ανώνυμος είπε...

...για φαυλότητα μίλησα...και εκ των...έ..σ..ω ...ζήτησα συγγνώμη....θα τολμήσω να ζητήσω συγγνώμη.....και από τους{ εκ'της εικόνας των σχολίων μου}....αναγνώστες.....
......θα πάρω...ασυνάρτητα...3 φράσεις.....
1....κομμάτι φράσης ενός φυλακισμένου...''τρομοκράτη''...προμηθέας δεσμώτης..''χτυπάτε αλυσοδένετε τα μέλη ..το νου την ψυχή...την αφήνετε ελεύθερη....σκλάβοι του Δία....
2....κομμάτι φράσης ....ενός δημιουργού...λογοτέχνη....α α ..............εδώ .....κάλεσαν δύο αγάλματα για πραγματογνωμοσύνη
3..paulo coello....παράφραση:.....όποιος δε χειραγώγησε τα όνειρά του....ίσως να είναι νικητής....κάποιοι τον βλέπουν.. μόνο...είναι νικητής...και θα χει δίπλα του''άγγελους''....με χοντρά φρύδια ..και μεγάλα φτερά...
.......πάντα μα πάντα υπάρχει φως.....
..........να είστε όλοι μα όλοι καλά.......και ευχή μου ....τηλαυγές φως .....οι ζωές σας....

masquerade είπε...

O Jan πρέπει να το πάρει απόφαση ότι αν και πρωτότοκος ποτέ δε θα γίνει ο αγαπημένος...Είναι όλο κορδέλες και φούμαρα, ελπίδες και όνειρα, που μας πουλάει φτηνά για να μας αφήσει στο τέλος το τίποτα. Ούστ!

Ανώνυμος είπε...

.....αγαπητέ....συγγνώμη.....[ε][μ]...
ακόμη μία ...συγγνώμη...ευελπιστώ στη αποδοχή ...της συγγνώμης μου....
....η φράση ..''αραδιάζοντας αλόγιστα στη σειρά άλλα έντεκα παιδιά....''γιατί....μου θυμίζει..ποδοσφαιρικά ....ομάδα;
........''Σίρο Ρεδόνδο''......

Ανώνυμος είπε...

....για φαυλότητα ...για ποδόσφαιρο...για επαναστάσεις ...για ..τέχνη..προσπάθησα να μιλήσω......κάτι ..μίλησα και εγώ.....τούτο μου μένει .....στην ψυχή .....και άλλα πολλά..για τα πολλά δεν ήρθε η ώρα.........guerero para siempre......και μια φράση.....''πάνω απ΄' όλα να μπορείτε πάντα να νιώθετε βαθιά , μέσα σας οποιαδήποτε αδικία διαπράττεται εναντίον οποιουδήποτε σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου...είναι η πιο όμορφη ιδιότητα ενός επαναστάτη.....''
.......Σίρο Ρεδόνδο.......
......ίσως κάποιος σκεφτεί:...αν υπάρχει μονοπάτι που τα ασύνδετα....τα κάνει....μπορετά....
..........οι λέξεις ....καθρέπτης είναι:....φως.....που πάντα...μιαν αλήθεια θα ζυγώνει .....αυτήν...που βρίσκει αρχή απαρχή....και απάγκιο...στην αρχή.....αντίσταση...σε ό,τι ευτελίζει νου ψυχή....και άνθρωπο....

vague είπε...

Λοιπόν, ώρες ώρες πραγματικά δεν σε καταλαβαίνω.
Πώς είναι δυνατόν να αμφιβάλλεις για τον αποστολέα; Τι φάρσα λες; Ο Jan είναι· και καλά, δεν είδες ότι η φωτογραφία είναι τραβηγμένη μόλις χθες ειδικά για να σου τη στείλει, δεν τον γνώρισες έστω από το ύφος της γραφής; Δεν τον ξέρεις δα; Όλο παράπονα για παραλείψεις και διακρίσεις σε βάρος του..

Στο μεταξύ μου τηλεφώνησε και ο Aug πολύ προβληματισμένος (άλλος παραπονιάρης) και μου έλεγε ότι, αν ο Jan έφτασε στο σημείο να σου γράψει, τι θα γίνει όταν έρθει η σειρά του.
(τελικά είναι παρατηρημένο: τα πρώτα και τα όγδοα παιδιά, κατά κανόνα νιώθουν παραμελημένα)

Σελιτσάνος είπε...

Τι κατάντια!Από αυστηρός,ρωμαίος,διπρόσωπος θεός,μεταλλάχτηκε σε κιτρινοντυμένο,χαρούμενο αφροαμερικανό!(Ω καιροί κλπ κλπ...)

συκοφάγος είπε...

Πετεινότατε,

παράπονο δεν πρέπει να του αφήσουμε στα χείλη αυτού του μήνα που μισευει όπου να ΄ναι. Αν δεν προλαβαίνετε να του κάμετε αφιερωματική ανάρτηση, τότε παίρνω εγώ το θάρρος να του αφιερώσω ενα ποιημα τού αλεξανδρινού.

υ.γ. δέσατε τη μουσική και το κειμενο με ενα φιόγκο κίτρινο!


.............

Γεναρης του 1904

A οι νύχτες του Γενάρη αυτουνού,/
που κάθομαι και ξαναπλάττω με τον νου/
εκείνες τες στιγμές και σ’ ανταμώνω,/
κι ακούω τα λόγια μας τα τελευταία κι ακούω τα πρώτα./

Aπελπισμένες νύχτες του Γενάρη αυτουνού,/
σαν φεύγ’ η οπτασία και μ’ αφήνει μόνο./
Πώς φεύγει και διαλύεται βιαστική —/
πάνε τα δένδρα, πάνε οι δρόμοι, πάν’ τα σπίτια, πάν’ τα φώτα·/
σβήνει και χάνετ’ η μορφή σου η ερωτική.

Κ.Π.Καβαφης

ΣTO HAMAM είπε...

Ελπίζω ο κ. Jan να μην είναι φειδωλός στα χαμόγελα του και στα δώρα του, τώρα που φεύγει...εις την Πόλιν μας έφερε χίονι και μπόλικο κρύο...μάλλον θύμωσε επειδή ξέχασες να τον προϋπαντήσεις...

Τσαλαπετεινός είπε...

ippoliti_ippoliti :

Ελπίζω να χάρηκε έστω και μόνο με την ανάρτηση του μέηλ που μου έστειλε και των φωτογραφιών του. Νομίζω – και παρακαλώ να μη θεωρηθεί έπαρση- ότι όχι μόνο αυτός, αλλά και τα άλλα αδέλφια του είναι τακτικοί αναγνώστες μου.

Υ.Γ. 1. Όλα καλά!
Υ.Γ. 2. Τι καλά μαγείρεψες; Μέχρι εδώ έφτασαν οι μυρωδιές από το κυριακάτικο τραπέζι προς τιμήν του Ιανουαρίου!


ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ : Η μια ερμηνεία του «σκουρόχρωμου» εμπεριέχεται στο σχόλιο του αδελφού μου : στο νότιο ημισφαίριο ο Γενάρης είναι κατακαλόκαιρο...και στο κατακαλόκαιρο τα χαμόγελα είναι πιο πλατιά.

Τσαλαπετεινός είπε...

DonnaBella : Καλησπέρα και καλή βδομάδα ωραία μου κυρία!
Όταν συνάντησα τον κύριο της φωτογραφίας σκέφτηκα αμέσως ότι αυτός δεν μπορεί παρά να είναι ο Ιανουάριος...κι ας ήταν ένα παγωμένο πρωινό Κυριακής του περασμένου Νοεμβρίου. Σιγουρεύτηκα όταν είδα τα κίτρινα παπούτσια του!


Margo : Καλησπέρα Margo μου!
Πες μου ότι περίμενες την ανάρτηση για τον Γενάρη!
Ο τρίτος αδελφός, σύμφωνα με την επιθυμία του...αδελφού μου του tsalapeteinou πρέπει να είναι γυναίκα και να ακούει στο όνομα Marta...λες λοιπόν να τη βγάλω δύστροπη;

Όλα καλά. Πολύ καλά. Με αρκετό κρύο...αλλά είμαστε παντός καιρού.

Τσαλαπετεινός είπε...

b|a|s|n\i/a : Μη με ρωτάς! Δεν ξέρω και επί πλέον είμαι δυσλεκτικό… ;-)


Elva: Καλησπέρα από την παγωμένη πρωτεύουσα του Νότου. Ο Jan θα φύγει όπου να ναι...νομίζω ότι έχει αρχίσει ήδη να πακετάρει. Δε ξέρω όμως αν χωράνε στις αποσκευές του τα αρνητικά που έφερε. Ελπίζω όμως ότι θα μας αφήσει το πλατύ του χαμόγελο. ;- )



Μανος: Τίποτα άλλο Μάνο! Απολύτως τίποτα. Άμα σου στέλνουν οι μήνες μεηλ, τι άλλο χρειάζεσαι για να είσαι ευτυχισμένος; Ισως ένα γράμμα από την άνοιξη και ένα δέμα από το καλοκαίρι. Ή ενα τηλεφώνημα...τυχερή η φίλη μας η Riski ...δεν ξέρω αν έμαθες...της τηλεφωνεί ο Αύγουστος!

Τσαλαπετεινός είπε...

Σίρο Ρεδόνδο 1,2,3,4 : Αγαπητή μου στέκομαι έκθαμβος τόσο απέναντι στη ροή των σχολίων σας όσο και στο χείμαρρο του λόγου σας. Το μόνο που δύναμαι να πράξω χωρίς να διακινδυνεύσω να βρεθώ εκτός παιδιάς στις απαντήσεις μου ή να περιπέσω στο αδυσώπητο δόκανο της φαυλότητας του λόγου το οποίο επικαλείσθε επανειλημμένως είναι να υποκλιθώ έως τον δάπεδο της φωλιάς μου, αναφωνώντας μια ουρανομήκη Καλησπέρα, τονίζοντας την με ανύψωση αμφοτέρων των πτερων μου.

Τσαλαπετεινός είπε...

tsalapeteinos: Αδελφέ μου χαίρομαι που συμφωνείς με την επιλογή του συγκεκριμένου κυρίου στο ρόλο του Γενάρη. Νομίζω πέρα από την ποσόστωση των φυλών το μελαψό δέρμα- παρά το βαρύ πανωφόρι – δίνει μια αίσθηση αισιοδοξίας που την χρειαζόμαστε όλοι αυτή την εποχή του χρόνου.

Το λαϊκό αίτημα για ευνοϊκότερη ποσόστωση των φύλων θα ικανοποιηθεί παρά τις δυσκολίες που φαντάζομαι ότι θα ανακύψουν. Ήδη οι σενιορίτες Μαρτα, Μαγια και Χούλια έχουν ενταχθεί στον γενικότερο προγραμματισμό του ιστολογίου. Μάλιστα σκέφτομαι για την πρωτομαγιά η σενιορίτα Μάγια να ποζάρει με στεφάνι στα μαλλιά της.




masquerade: Ειλικρινά, κι εγώ πριν να λάβω το μεηλ από τον Ιανουάριο, είχα μια επιφυλακτική στάση απέναντί του. Δύσκολος και σκληρός μήνας, τουλάχιστον για μας στο βόρειο ημισφαίριο. Όμως από την στιγμή που το διάβασα, άγγιξε τις πιο ευαίσθητες χορδές μου γιατί σκέφτηκα ότι η έλευση του νέου έτους ταυτόχρονα με την έλευση του Γενάρη μας κάνει να τον παραμελούμε- ούτε καλό μήνα δε λέμε οπότε δικαιολογημένα παραπονιέται.

Τσαλαπετεινός είπε...

Riski: Πρέπει να ομολογήσω ότι αιφνιδιάστηκα. Αλλά, κατάλαβέ με. Μέχρι προχθές δεν είχα τέτοιου είδους επικοινωνία με μήνες. Και η πρώτη φορά...όσο να ναι σε ξαφνιάζει. Αλλά που να με καταλάβεις εσύ που έχεις τηλεφωνική επαφή μαζί τους!
Μήπως θα μπορούσες να μου δώσεις το τηλέφωνο του Aug; Ξέρω ότι δεν είναι σωστό να το ζητάω, αλλά είναι ο αγαπημένος μου για πολλούς λόγους.


Σελιτσάνος: Αγαπητέ μου, πρόκειται απλώς για μια απόπειρα σύγχρονης προσέγγισης του παλιού αλλά κλασσικού έργου Οι Μήνες εξ ου και το σκουρόχρωμο κάστινγκ και οι ενδυματολογικές επιλογές.
Και πιστέψτε με ότι το κίνητρό δεν είναι ο εντυπωσιασμός του κοινού αλλά βαθειά ανάγκη καλλιτεχνικής έκφρασης... ;-)

Τσαλαπετεινός είπε...

συκοφάγος: Δε θα προκάνω, φίλε μου, να ετοιμάσω αυτές τις ύστατες μέρες του μήνα ξεχωριστή αφιερωματική ανάρτηση για το Γενάρη. Αν το επιχειρήσω τότε μάλλον δεν θα είμαι συνεπής ούτε με το δευτερότοκο αδελφό του που είναι καθοδόν.

Οπότε καλώς πράξατε, αγαπημένε μου φίλε, και του στείλατε πεσκέσι, ίσως έτσι τον καλοπιάσουμε- είναι καθώς είδατε παραπονιάρης σαν παραμελημένο θηλυκό.
Θα μου επιτρέψετε όμως να σας στείλω κι εγώ ένα πεσκέσι με την προτροπή να δείτε αν είσαστε στα μέρη μας την έκθεση στην οποία περιλαμβάνεται το έργο.

Τσαλαπετεινός είπε...

ΣTO HAMAM : Καλώς ήρθατε ή καλύτερα μια που έρχεστε από την Πόλη μπορώ να αναφωνήσω : Hoş geldiniz !!!

Όμορφη που θα είναι η Πόλη χιονισμένη! Αλήθεια με τέτοιο καιρό ψαρεύουν οι ερασιτέχνες ψαράδες στο Βόσπορο;

Δες και το δικό μου Χαμάμ… αν δε βγάλεις άκρη θα φταίει απλώς το γεγονός ότι έμεινε ημιτελές.

ΣTO HAMAM είπε...

Hoş bulduk!!!

Η πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης είναι υπό το ζυγό του χιονιά. Σιγή ιχθύος...Το "Χαμάμ" σας το αφήσατε πράγματι ημιτελές...οι ήρωες θα έχουν μουλιάσει τόσους μήνες κλεισμένοι εκεί μέσα...

vague είπε...

Νομίζω πως ξέρω πόσο καλά γνωρίζεστε από παλιά και τους λόγους της ιδιαίτερης συμπάθειας. Απορώ που δεν σου έδωσε ακόμα το καινούριο του τηλέφωνο. Τον αριθμό, σωστά σκέφτηκες, θα ήταν αδιακρισία να στον δώσω, αλλά θα του πω να σου τηλεφωνήσει κατεπειγόντως.
:)

Ζοζεφίνα είπε...

χμμμμμ
μεγάαααααααααλο χαμόγελο.....για σενα

Τσαλαπετεινός είπε...

ΣTO HAMAM : Και τι δε θα έδινα να έβγαινα από το Cagaloglu Hammami και να δω την Πόλη χιονισμένη… ύστερα θα πήγαινα για ένα τσάι και ναργιλέ εκεί κοντά σε ένα καφενείο σε εσωτερική αυλή και τέλος θα κατηφόριζα προς ένα εστιατόριο απέναντι από την Αγιά Σοφιά για κοκκινιστό με μανέστρα…




Riski : Στον παλιό αριθμό τηλεφωνώ και βγαίνει φαξ! Μήπως ξέρεις το μεηλ του; Έχω το august@gmail.gr και δεν ξέρω αν ισχύει…


Ζοζεφίνα : Ανταποδίδω μεγάλο χαμόγελο με μια Καλησπέρα για το καλωσόρισμα.

vague είπε...

Να κάνεις υπομονή. Τον έχω ειδοποιήσει και θα σου τηλεφωνήσει αυτός.

Επιμένεις...
Μ' αρέσει...
:))

Τσαλαπετεινός είπε...

Riski : Σε ευχαριστώ Riski! Έχουμε μήνες να επικοινωνήσουμε και νομίζω ότι…σ` αφήνω, χτυπάει το τηλέφωνο!