Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Βολικές Διαγνώσεις




Δεν μπορεί! Θα το έχεις πάθει κι εσύ, να ακούς τον άλλον να βήχει και να δοκιμάζεις το λαιμό σου λες και είσαι πριμαντόνα της Λυρικής λίγο πριν την πρεμιέρα. Να σου μιλάνε για ένα σφάχτη στο δεξιό ώμο και αμέσως μετά να νιώθεις έντονη ενόχληση στην ίδια περιοχή. Να σου λένε για ρήξη χιαστού και μετά από λίγο να αρχίσεις να κουτσαίνεις  φλερτάρoντας με την ιδέα του μαγνητικού τομογράφου.

Έτσι και εγώ λοιπόν!  Χθες μια καλή φίλη μού έλεγε ότι διέγνωσαν διαταραχή ελλειματικής προσοχής στο μεγάλο της γιο και αμέσως μόλις άκουσα τα πρώτα συμπτώματα- απροσεξία, διάσπαση της προσοχής και υπερκινητικότητα- αποφάσισα ότι δεν μπορεί, αυτό το έχω κι εγώ!

Διαφορετικά πώς να εξηγήσω τα ορθογραφικά λάθη και τους αναγραμματισμούς που μου ξεφεύγουν και κάνουν μερικούς από σας να μου στέλνουν μεηλ με τίτλο “Επείγον! Λάθη στο ποστ!!!”; Τί άλλο μπορεί να φταίει όταν ξεκινάω μια ανάρτηση που κάθε φυσιολογικός ιστολόγος θα ολοκλήρωνε το πολύ μια ώρα ενώ εγώ μετά από πέντε δεν έχω γράψει ούτε τη εισαγωγή; Πώς μπορεί να εξηγηθεί με άλλο τρόπο ένας φάκελλος που ξεχειλίζει από αναρτήσεις που έχουν μισοαρχίσει ή μισοτελειώσει – όπως το βλέπει ο καθένας το ποτήρι- και με βασανίζουν σαν παλιές ανομολόγητες αμαρτίες.

Όσο για το τρίτο σύμπτωμα, την υπερκινητικότητα, έχω να ομολογήσω ότι μπορεί να περάσω τρεις φορές από τις αναρτήσεις σας πριν αφήσω σχόλιο γιατί την πρώτη και την δεύτερη θα αρπαχτώ από μια λέξη ή μια φράση συνήθως επουσιώδη για να τρέξω στο google και από κει θα ξεστρατίσω για τα καλά σε άλλα μονοπάτια κι από εκεί σε άλλα, με αποτέλεσμα να μην βρίσκω εύκολα το δρόμο της επιστροφής. Νομίζω ότι αυτό το σύμπτωμα μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως ΕΔΚ*. 


Τελικά δεν μπορεί: πάσχω κι εγώ από διαταραχή ελλειματικής προσοχής(Τέτοιες βολικές διαγνώσεις με καθησυχάζουν κάπως τις άγονες μέρες μου.) 


στη Θ. 


*“Έντονη Διαδικτυακή Υπερκινητικότητα”

32 σχόλια:

μ είπε...

Ωωω καλά είσαι! Αν το ψάξεις κι άλλο, θα βρεις νόσους με το κιλό να σου ταιριάζουν εκ πρώτης όψης. Μην κολλάς σε ένα ή δύο συμπτώματα.

Καλησπέρα Τσαλ

Τζων Μπόης είπε...

Ιατρικά μπορεί να λέγεται κι έτσι, ως κομπο-γιαννι-της μπορώ να το ονομάσω διαταραχή πλεονάζουσας προσοχής σε τρίβιαλ ασχολείες, το παθαίνουμε όλοι μας, είναι ανακουφιστικό και χαριτωμένο, θεραπεύεται δε με ισχυρά αντι-διαδικτυακά αντιβιοτικά.

επ΄ευκαιρία...ωραία μουσική...

loulou είπε...

Με όλο το θάρρος....
Ατυχής σύγκριση να το πω??
Πως να το πω η γυναίκα???

Λίγο αργά για τέτοιες διαγνώσεις...

Loulou.

Ανώνυμος είπε...

Τσαλ τι είναι ο "φυσιολογικός ιστολόγος";

Τσαλαπετεινός είπε...

Μανος: Μα Μάνο είναι τρία τα συμπτώματα γι αυτό και ανησυχησα. Μμμ και κάτι άλλο ήθελα να σου πω αλλά το ξέχασα μάλλον γιατί σκεφτόμουν τον Καντάφι σου και το όσκαρ στο Φιντέλ. Μήπως έχω και αλτσχάιμερ;

Τζων Μπόης: Κοίταξε! Γενικά αποφεύγω τις αντιβιώσεις αλλά αν φτάσω στο αμήν, δε μπορεί θα αναγκαστώ να πάρω. Για αυτό έστω και κομπο- γιαννι -της άσε καλού κακού την συνταγή. Θα χρειαστεί να πάρω και βιταμίνες;

Τσαλαπετεινός είπε...

loulou: Εσύ ωραία το λες, με κομψό και μαλακό τρόπο για να μην ταραχτώ. Όμως πρέπει με τη σειρά μου να σου πω ότι δεν είναι καθόλου αργά. Νωρίς θα έλεγα μια που μόλις έκλεισα τα δύο μου χρόνια. Την ιστολογική ηλικία δεν υποογίζουμε;


aliceland:. Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ είπαμε γι αυτό και λύνουμε ένα ένα τα ζητήματα. Και αυτή τη στιγμή προηγείται το θέμα που τέθηκε στου ΚΚΜοίρη : “ποιο είναι το καλύτερο ποστ;”

b|a|s|n\i/a είπε...

από υπερκινητικότητα τους τελευταίους μήνες άλλο τίποτα. πώς όμως ένα υπερ χαρακτηρίζεται σαν έλλειμμα; άβυσσος οι ιατρικοί όροι. και όχι μόνο.
πολύ σου καλησπέρα!

Ανώνυμος είπε...

κάποιος ξινός και κακόπιστος ίσως έλεγε πως αυτό είναι ένα ποστ που δεν έφτυσες αίμα για να το βγάλεις αλλά δεν θα 'χε δίκιο

ήταν ένα ποστ εξαρθρώσεων, ρήξεων, βήχα, γενικώς διαταραγμένο

είναι ντροπή να θέλει κανείς να δει και αίμα στην αρένα

Κ.Κ.Μ.

Μαρία Δριμή είπε...

Κι εγώ έχω διαγνώσει στον εαυτό μου διαταραχή ελλειματικής προσοχής, καθώς επίσης και ιδεοψυχαναγκαστική νεύρωση (obsessive-compulsive disorder). To BBC έχει στο site του κάποια τεστ προσωπικότητας. Πριν από μερικά χρόνια έκανα αυτά της OBCD και μου απάντησε ότι δεν μπορεί να τεθεί η διάγνωση με σιγουριά, αλλά καλύτερα να συμβουλευτώ κάποιον ειδικό (να μην αναφέρω τη σχετική ειδικότητα...). Είμαι σίγουρη ότι αν πρόσθετα πως δύο-τρεις φορές την εβδομάδα, μετά την άσκηση στο γυμναστήριο, παίρνω από το μηχάνημα πάντα το μπουκάλι νερό με αριθμό 46, κι όταν λείπει, το 47 ή το 45, νομίζω ότι η ιστοσελίδα θα έβαζε τη διάγνωση από μόνη της. Πάντως να ξέρεις για να εφησυχάζεσαι, ότι όσο αντιλαμβάνεται κανείς ότι "κάπου χάνει" (εναισθησία), πρόκειται για νεύρωση και όχι για ψύχωση...

loulou είπε...

Οχι δεν υποογιζουμέ αυτό....Ασε τις λαμογιές....

Loulou

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Υπερκινητικότητα εγκεφάλου έχεις τσαλαπετεινέ μου.
Πόσα πράγματα σκέφτεσαι συγχρόνως;
Πόσες διαδρομές κάνει το μυαλουδάκι σου ανά sec;

Μιλάει η πείρα..χα..

Кроткая είπε...

Τσαλαπετεινε, υπερβάλλεις. Αυτό από το οποίο πάσχεις εσύ ειναι διαδικυτακή διαταραχη!

[τα δύο πρώτα τα έχω κι εγώ]

roadartist είπε...

Απροσεξία, διάσπαση προσοχής, αφηρημάδα.. αυτά τα είχα από πολύ πολύ μικρή.. Από νήπιο! Μαζί με άλλα..

Τσαλαπετεινός είπε...

b|a|s|n\i/a: Σε άλλα υπερκινητικότητα, σε άλλα πλήρης ακινησία τους τελευταίους μήνες. Κι εμείς να ζητάμε ένα μέσο όρο στη ζωη μας έστω για λίγο για να πάρουμε ανάσα.

Καλό σου βράδυ Βασίλη. ;-)


Κ.Κ.Μ. : Αυτό ακριβώς σκέφτηκα, ότι μετά τις εξαρθρώσεις, το βήχα και τις ρήξεις χιαστών αν προσέθετα κι αίμα ο κάθε ξινός θα έλεγε μετα: too much bird, too much και θα είχε δίκαιο εδώ που τα λέμε.

Τσαλαπετεινός είπε...

ΜAΡΙΑ ΔΡΙΜΗ: Μαρία μου, αυτό το κουσούρι το κουβαλάω από την πρώτη δημοτικού και το έχω συνηθίσει πια. Άσε που το έχουμε οι περσσότεροι, άρα είναι σχεδόν “φυσιολογικό” να αποσπαται η προσοχή μας. Οπότε δεν ανησυχώ καθόλου. Θα ανησυχούσα αν μια μέρα εξαφανιζόταν γιατί δεν θα με αναγνώριζα πια.


loulou: Μήπως να υπολογίσουμε την τετραγωνική ρίζα του αθροίσματος της ηλικίας του ιστολόγου με αυτή του πτηνού. Τελευταία προσφορά είναι αυτή. Πιο πάνω δεν πάω...

Τσαλαπετεινός είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη : Η γιαγιά Αντιγόνη έχει πάντοτε έτοιμο τον καλό το λόγο- παρηγοριά στο αφηρημένο κι απρόσεκτο πτηνό. Καλό σας βράδυ με την αγάπη μου.


Кроткая: Φυσικά και υπερβάλλω. Άλλωστε και στην αρχή και στο τέλος το λέω: “βολική διάγνωση”
;-)
Ευτυχώς πάντως δεν είπες ότι πάσχω απο "διαρκή δυσλειτουργική διαδικτυακή διαταρχή" γιατί θα ήταν γλωσσοδέτης για μένα που είμαι δυσλεκτικό.

Τσαλαπετεινός είπε...

Roadartist : Άρα, αφού το έχουμε όλοι μπρούμε να θεωρήσουμε εαυτούς απόλυτα φυσιολογικούς. Όσο για τα άλλα “κουσούρια” μας, τι να πω; ότι είναι αυτά που μας κάνουν ιδιαίτερους; (μια χαρά δεν τα βόλεψα;)

καλό σου βράδυ.

Theodota είπε...

Πώς συμπεριφέρεται ένα πουλί με ελλειματική προσοχή; Κουτουλάει και κουτσουλάει στα δέντρα; Είσαι θεϊκό πουλί Τσαλ!
θ.

vague είπε...

Πώς τα 'φτιαξες, πώς τα 'φερες, βρήκες πάντως μια δικαιολογία για το χάζεμα και το σουρτούκεμα, έτσι;

Δεν το θέλω, αλλά το θέμα πήρε διαστάσεις, οπότε υποχρεώνομαι εκ των πραγμάτων να επιμείνω να απαντήσεις στην Alice.
(Μην αρνηθείς, γιατί θα αρχίσω να μαζεύω υπογραφές.)

Σελιτσάνος είπε...

Είστε τυχερός.Εγώ πάσχω από διαδικτυακή καταθλιπτική αερολογία(κι αυτό δεν παλεύεται με τίποτα).

loulou είπε...

Επειδή έλειπα στα μαθηματικά...
το αφήνω πάνω σου αυτό!!
Αλλωστε και να ήθελα δεν προκάνω, γιατι προτιμώ Αρσεναλ-Μπαρτσελόνα!!

Καλό ξημέρωμα loulou.

vasiliki είπε...

Το παθαίνουν όλοι όσοι διψάνε για έρευνα και άααλα μονοπάτια!!!!!!!!!
Οι φυσιολογικοί αναίσθητοι της εποχής το αγνοούν οι παράξενοι και ιδιόρυθμοι κατά πολλούς το κουβαλάμε και το αγαπάμε :):)
φιλιά

Yannis Tsal είπε...

Δεν είμαι φυσικά γιατρός αλλά δεν ακούγεται κάτι σοβαρό... Να μια ευκαιρία όμως για να εγκωμιάσουμε το κολοσσιαίο επίτευγμα της δημόσιας υγείας της Κούβας, η οποία βασίζεται στην πρωτοβάθμια περίθαλψη και με μόνο 400 δολάρια ανά πολίτη πετυχαίνει αποτελέσματα επιπέδου πλούσιας χώρας!

Τσαλαπετεινός είπε...

Theodota : Να σου πω πως: ξεκινάει να ετοιμάσει μια ανάρτηση ας πούμε για την εξέγρεση στην Αίγυτπο. Αντί να επικεντρωθεί λοιπόν στο θέμα, τριγυρίζει στις ομάδες που οργανώθηκαν να φυλάνε τα μουσεία από τις λεηλασίες, από εκεί χωρίς να το καταλάβει αρχίζει να ψάχνει τις ταινίες που γυρίστηκαν στην Αίγυπτο και καταλήγει μετά από δέκα άσχετες στάσεις να γράψει για την ναυμαχία στο Άκτιο 31 πΧ. έχοντας σε πρώτο πλάνο της αφήγησης τον Αντώνιο και την Κλεοπάτρα.


Riski: Η δικαιολογία πάντως είναι πολύ σοβαρή και πιστευτή. Όλοι οι προλαλήσαντες με συμπόνεσαν εσύ άκαρδη όχι.

Αν το θέμα πήρε διαστάσεις λέω να του δώσουμε ακόμα μεγαλύτερες. Ξεκίνα εσύ να μαζεύεις υπογραφές και αν καταφέρεις να έχεις σε μια βδομάδα πάνω απο 6 θα λάβεις μια απολύτως σοβαρή απάντηση.

Τσαλαπετεινός είπε...

Σελιτσάνος: Εσείς είσαστε τυχερός που έχετε ρεπο το Σαββατοκύριακο. Εμάς εδώ μας τα έκοψαν κι ούτε τις υπερωρίες τις πληρωνόμαστε. Άτιμη βλογοπάλη.


Loulou: Έκανες σωστή επιλογή γιατί ήταν εξαιρετικό ματς. Αλλά μάλλον απογοητεύτηκες από το τελικό αποτέλεσμα. Έχω την εντύπωση πως υποστήριζες την Μπαρτσελόνα.

Υ.Γ. Στις τετραγωνικές ρίχες θα επανέλθουμε.

Τσαλαπετεινός είπε...

Vasiliki: Ωραία! Δεν είμαστε οι αφηρημένοι και δεν εμφανίζουμε ελλειματική προσοχή. Απλώς είμαστε παράξενοι και ιδιόρυθμοι. Αυτή είναι η καλύτερη διάγνωση.
Καλή σου νύχτα ;-)


tsalapeteinos: Πάντως αν χειροτερέψει η κατάστασή μου βάλε με στο πρώτο αεροπλάνο για Αβάνα. Όχι για την εξαιρετική περίθαλψη αλλά γιατί νομίζω ότι όταν πατήσω το πόδι μου στην λεωφόρο Μαλεκόν θα γιατρευτώ αμέσως από όλες τις “ασθένειες”. Καλό βέβαια θα είναι να με συνοδέψεις. Μην πάω μόνος μου τόσο μακρινό ταξίδι. ;-)

loulou είπε...

Καλη σου μέρα!
Φοβάμαι πως είμαι προβλέψημη...Δεν ειναι καλό αυτό...
Αλλά εσυ θα μου πεις σαν καλό παιδάκι που είσαιαιαι πως κατάλαβες οτι υποστηρίζω Μπαρτσελόνα!!
Αν και ειμαι υποψιασμένη γιατί...

Ανώνυμος είπε...

επειδή σήμερα νιώθω κάπως χειρότερα, αν επιχειρήσετε εκείνο το ταξίδι για αβάνα, ρίξτε ένα μνμ, ένα mail, ένα κάτι τέλος πάντων.
μπας κ αναρρώσουμε δλδ όχι τπτ άλλο.

βυτίο

Τσαλαπετεινός είπε...

Loulou: Για να εξαφανίσω το “προβλέψιμη” -ακόμα και σαν υποψία- θα αναγκαστώ να πω ότι απλώς είμαι παρατηρητικός. Έτσι κάποια με το δικό σου ταπεραμέντο δεν θα υποστήριζε ποτέ την Άρσεναλ. Απλά πράγματα. Καλό σου απόγευμα. ;-)


Βυτίο: Ή περιμένουμε να γίνει καλά το πόδι σου ώστε να μπορούμε να κάνουμε τις βόλτες μας στη λεωφόρο Malecon ή φεύγουμε αμέσως και περνάμε τις μέρες (και τις νύχτες) μας αραχτοί στο bodeguita del medio. Αποφάσισε και κλείνω εισιτήρια.

Σταυρούλα είπε...

Μπα!Δεν είναι ανησυχητικό.Πάσχει η πλειονότητα των ενεργών διαδικτυακά . :P

Εγώ τελευταία μου έχω διαγνώσει εκτός των άλλων και μια μικρή (?) δόση accedia. ;)

ΑΠΟΛΛΩΝ είπε...

Τσ τσ τσ ...

Τόσα πολλά λόγια για να μας εξομολογηθείς ότι νιώθεις ακόμα παιδί ;

Μα το ξέρουμε ! ... ή όχι ;

Τσαλαπετεινός είπε...

renata: Είναι μια κάποια παρηγοριά να ξέρεις ότι δεν είσαι ο μόνος πάσχων. ;- )
(Ακηδία! Υπέροχη λέξη. Με τη χρήση της... αναραιρείς τη διάγνωση)

ΑΠΟΛΛΩΝ : Είναι από αυτά που (ευτυχώς) δεν κρύβονται ότι και να κάνεις. Όσα παραπάνω λόγια κιαν πεις. ;-)