Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

List of my lists



1.Να ετοιμάσω τη λίστα με τις ταινίες που πήρα από το DVD Club εντελώς τυχαία, χωρίς να έχω διαβάσει τίποτα για αυτές ή τους συντελεστές τους και αποδείχτηκαν αριστουργήματα. Πρώτη να βάλω την In my fathers den του Brad McGann και να ετοιμάσω για αυτή μια μεγαλειώδη παρουσίαση, σε χωριστή ανάρτηση.

2. Να ετοιμάσω την λίστα -με σαφή όμως αιτιολόγηση -που θα περιλαμβάνει την αγαπημένη μου μεγαλούπολη, μια μεσαίου μεγέθους πόλη, μια μικρή , ένα χωριό, τον αγαπημένο μου δρόμο, λεωφόρο, πλατεία, λιμάνι, σταθμό τραίνου, αεροδρόμιο, το αγαπημένο μου νησί, παραλία, βουνό, πέλαγος, ποτάμι, πορθμό, ισθμό, κόλπο, χερσόνησο, χώρα, ήπειρο.

3. Να ετοιμάσω τη λίστα με θέματα αναρτήσεων που ξεκίνησα, ερεύνησα, μισοέγραψα αλλά δεν τελείωσα ποτέ. Το πρώτο θα είναι η παραίτηση Βάλτερ Βελτρόνι από τη θέση του γραμματέος του Ιταλικού Δημοκρατικού Κόμματος, σε αντιστοιχία με το ποίημα του Καβάφη «Δημητρίου Σωτήρος».

4. Να συντάξω τον κατάλογο των ανθρώπων που χάθηκαν ανεξήγητα από τη ζωή μου. (Αυτή την λίστα να μην την ανεβάσω ποτέ. )

5. Να ετοιμάσω τη λίστα με τα εργαλεία που μου είναι απολύτως απαραίτητα και μάλλον δε μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά. Δεύτερη στη σειρά πρέπει να είναι η σέγα.

6. Να γράψω τη λίστα με τις πιο περίεργες συλλογές που έχω ακούσει να έχουν οι άνθρωποι, με πρώτη και καλύτερη αυτή του φίλου του Α. με κομμάτια πεζοδρομίων.

7. Να ετοιμάσω τη λίστα με τις πιο απίθανες ατάκες που έχω ακούσει στη ζωή μου. Πρώτος θα είναι ο διάλογος:
- Σ` αγαπώ!
-Δεν πειράζει.


8. Να καταγράψω τις φάρσες που έχω κάνει στη ζωή μου αλλά να μην αναρτήσω αυτή τη λίστα αφού οι περισσότερες από αυτές μπορούν να ξαναστηθούν με νέα ‘θύματα’ και σε κάποιες περιπτώσεις με τα παλιά.

9. Να ετοιμάσω μέχρι την άνοιξη, λίστα με τα φυτά που έχω διπλά ή τριπλά να τα φωτογραφήσω, να γράψω για το κάθε ένα, το γένος, το είδος και τον τρόπο καλλιέργειάς του καθώς και τις ιδιαιτερότητες του χαρακτήρα του και να την αναρτήσω με τίτλο : «Χαρίζονται»

10. Να καταγράψω σχολαστικά τις συνήθειες που υιοθέτησα αντιγράφοντας ήρωες από τη λογοτεχνία, το θέατρο και τον κινηματογράφο. Πέμπτη, θα αναφερθεί η απέχθειά μου για τις μελιτζάνες που μετατράπηκε σε λατρεία εξ αιτίας του Έρωτα στα χρόνια της Χολέρας του Μάρκες.

11. Να ετοιμάσω τη λίστα των ηλεκτρικών συσκευών στις οποίες έχω αδυναμία, εξηγώντας αναλυτικά τους λόγους για τη συγκεκριμένη κατάταξη. Την πρώτη θέση, με διαφορά θα καταλαμβάνει το ωραίο μου πλυντήριο.

12. Να ετοιμάσω τη λίστα με στοιχεία από την ύλη σχολικών μαθημάτων που μυστηριωδώς θυμάμαι ακόμα και μάλλον δε θα μου χρησιμεύσουν ποτέ σε τίποτα. Η προσπάθεια διαγραφής από το σκληρό δίσκο είναι μάλλον μάταιη. Δεύτερη στη λίστα, θα βρίσκεται η πρώτη Οικουμενική Σύνοδος που έγινε στη Νίκαια της Βιθυνίας το 325 μ.Χ και έλαβαν μέρος, όπως κατά λέξη έγραφε το βιβλίο «318 θεοφόροι πατέρες».

13. Να ετοιμάσω τη λίστα των ανθρώπων που θα ήθελα να τους τραγουδήσω φέτος τα κάλαντα και να αρχίσω εντατικές πρόβες από αύριο. (Να αγοράσω επιτέλους και ένα καινούριο τρίγωνο.)

14. Να ετοιμάσω τη λίστα με τα ψώνια από το supermarket αφού αναρτήσω τις παραπάνω λίστες. (Αυτή την τελευταία να θυμηθώ να μην τη βάλω)



Μουσική: Waltz, από την Jazz Suite I. του Dmitri Shostakovich


45 σχόλια:

logia είπε...

Καλημέρα σου
Να σταθώ πρώτα στη μουσική του Σοστακόβιτς που πολύ αγαπώ
και δεύτερον στις λίστες σου, τις οποίες βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσες, αλλά γιατί θες να τις κάνεις; Γιατί άλλος ένας χρόνος φτάνει στο τέλος του και πρέπει να κάνουμε τους απολογισμούς μας;
Εγώ σταμάτησα να κάνω απολογισμούς, κάνω μόνο λίστες για πράγματα μελλοντικά, έτσι η καθημερινότητά μου αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον... άσε που έτσι ξεχνώ και πως έχουμε μεγαλώσει...

Hypericum Perforatum είπε...

4. Μην αναρτήσετε κατάλογο-μπορεί να ξαναεμφανιστούν, και σίγουρα είναι ανώφελο να σκεφτείτε ότι φταίτε εσείς..
5. Μα αυτή είναι η σέγα σας? Η δική μου είναι περίπου ημι-ελλειπτική, κι έχει για χορδή ένα λεπτό πριονάκι που το βιδώνω στις δύο άκρες, και μια κόκκινη ξύλινη λαβή και κόβει μόνο λεπτό κόντρα-πλακέ.
6. Βάλτε, παρακαλώ, αλλά μόνο αν το δικαιούμαι,την συλλογή μου από χαρτοπετσέτες ή από μεταλλικά μπιντονάκια ζιπέλαιου.
7. Έχω ακούσει μία πολύ χειρότερη, αλλά δεν μπορώ να την πω.
12. Μπορώ να σας πω, μεταξύ άλλων, τα 49 βιβλία της Π.Διαθήκης. θέλετε ?

με την καλημέρα μου

b|a|s|n\i/a είπε...

αυτό με το πιατάκι του καφέ που το καίγαμε από κάτω να μαυρίσει και μετά κάναμε το κάνε ότι κάνω; και γέμιζε ο άλλος στο πρόσωπο κάπνα;
μάζευα για πάνω από είκοσι χρόνια μπουκαλάκια από αρώματα άδεια.
πρόσφατα σχετικά τα ανακύκλωσα σχεδόν όλα.
καλημέρα σου!

apos είπε...

Περιμένω με αγωνία τη σχετική ανάρτηση για τη Λεωφόρο.

ΥΓ Ελπίζω οι «θεοφόροι πατέρες» να μην ήταν 320 και τους 2 να τους χάσαμε από καμιά σέγα....

maximus είπε...

Έλεος! Και.. πότε θα τις τελειώσετε; Και.. όταν τις τελειώσετε, θα τις αναρτήσετε; Όχι.. ρωταω για να ξέρουμε .. μη χάσουμε την αλλαγή του χρόνου.

Όπως πάντα εφευρετικός και με très chic χιούμορ!

- Σ` αγαπώ!
-Δεν πειράζει.

χαα χαα πολύ καλό :-) Δεν ξέρω ποιος ή ποια έδωσε αυτήν την απάντηση και σε ποιον (ελπίζω όχι σε σας) αλλά είναι εξαιρετική, αν κάνει χιούμορ βέβαια.

Καλημέρα!

mermyblue είπε...

πολύ μου άρεσε η λίστα με τις λίστες σου αγαπητό πτηνό.
νομίζω ότι συνάδει με το γενικότερο πνεύμα τον ημερών πριν την Πρωτοχρονιά, που όλο λίστες κάνουμε κ τελικά τις έχουμε εκεί να κάθονται!
καλή σου ημέρα :)

μ είπε...

Κομμάτια πεζοδρομίων;;; χαχα μην το κάνει στη Σιγκαπούρη αυτό. Εδώ τους χώνουν μέσα για φτύσιμο τσίχλας στο πεζοδρόμιο!

υγ. άπαιχτο το 12!!!

Freedom είπε...

Νονέ μου 2

Αν είσαι από εκείνους που φτιάχνουν λίστες και τις ακολουθούν, θα σε χειροκροτήσω... προσωπικά δεν μπόρεσα ποτέ να ακολουθήσω κάποια πιστά (ιδίως του σούπερ μάρκετ) οπότε, σπανίως μπαίνω στον κόπο πια... Αλλά με ιντριγκάρισε το 12 και θα αφιερώσω μια λίστα στην -άχρηστη πλέον- σχολική γνώση... Μα δε μου λες, η πρώτη Οικουμενική Σύνοδος(τι λεπτομέρειες θυμάται ο άνθρωπος) είναι δεύτερη στη λίστα... πρώτο τι είναι;
Να κάνουμε μια μικρή αλλαγή στο christmas carol playlist και να βάλουμε και το "let it snow" που με αρέσει; Πληηηηηζ!
Πανέμορφος ο κάκτος!

Φιλιά :)

Freedom είπε...

Α ναι

Έχω ακούσει και το διάλογο

-Σ'αγαπώ!
-Εμένα; Δεν πας καλά, έχεις πρόβλημα.

Και δεν ήταν πλάκα...

Και κάτι άλλα grotesque

Ανώνυμος είπε...

πολύ καλό
πολύ καλό

Κ.Κ.Μ.

Spy είπε...

Προβλέπω τρελή επισκεψιμότητα...

Τσαλαπετεινός είπε...

logia : Καλησπέρα!
Άρχισα να ψάχνω για Charleston και αφού πέρασα από foxtrot κατέληξα στο Waltz της πρώτης Jazz Suite! Πολύ ενδιαφέρουσα διαδρομή κι ακόμα πιο ενδιαφέρουσα κατάληξη.

Η λίστα με τις λίστες μου προέκυψε από σατυρική διάθεση απέναντι στις διάφορες λίστες που αναρτήθηκαν πρόσφατα και κυρίως στην αδυναμία μου να συντάξω μια σωστή λίστα με τις ταινίες της δεκαετίας.


Hypericum Perforatum : Καλησπέρα σας!
4. Σκεφτείτε ότι μπορεί να είναι ήδη εδώ και να με …παρακολουθούν με ψευδώνυμο.
5. Ελπίζω να έχετε ανταλλακτικές λάμες για το πριονάκι σας. Συνήθως σπάνε εκεί που δεν το περιμένεις και σου είναι απαραίτητο. (δε θα μιλήσω για τη μικρή συλλογή μου από πριόνια γιατί θα σοκάρω, αφήστε που μπορεί να μου βγει το όνομα: ο blogger με τα πριόνια)
6. Τη συλλογή με τις χαρτοπετσέτες την έχω ήδη καταγράψει και συμπληρώνω άμεσα τη δική σας με τα μεταλλικά μπιντονάκια ζιπέλαιου.
7. Αυτή όλοι την έχουμε ακούσει οπότε δε χρειάζεται…
12. Με εντυπωσιάζετε! Και με παρηγορείτε.

Τσαλαπετεινός είπε...

b|a|s|n\i/a : Αυτό με το πιατάκι ανήκει στη λίστα με τα παιχνίδια συναναστροφής που ξέχασα να βάλω! Σε αυτή, πρώτο είναι το παιχνίδι «αν ήταν, ζώο, πόλη, φαγητό… ποιος / α /ο θα ήταν» .

Και οι συλλογές πρέπει πότε- πότε να ξεκαθαρίζονται και να ανακυκλώνονται τα περιττά.




apos : Μέχρι να σκανάρω φωτογραφίες της Avenida de Mayo και να σκαλίσω αναμνήσεις, εσύ μπορείς να ακούσεις τα κάλαντα στον αριθμό 13. Σε αυτή τη λίστα είσαι πρώτος, γιατί φεύγεις όποτε έπρεπε να σε προλάβω. Ως μπουναμά θα ήθελα φωτογραφία Amsterdam Ave. Που είναι η λεωφόρος υπ` αριθμόν 2

Υ.Γ. Το είπα πιο πάνω ότι τελικά θα μου βγει το όνομα: Ο blogger με τη σέγα!


MAXIMUS : Φυσικά και δε θα τις αναρτήσω! Κάθε λίστα κρύβει τουλάχιστον 4-5 θέματα – ιστορίες για ανάρτηση, μερικές από τις οποίες ήδη τις «έκαψα» ανοίγοντας τα δυνατά χαρτιά τους…


Ήταν τόσο αστεία αντίδραση που ομολογώ ότι την καταευχαριστήθηκα. Ναι, εγώ την εισέπραξα και ήταν σαφώς προτιμότερη και αξιομνημόνευτη από το επιζητούμενο αλλά κοινό: «κι εγώ» . Δεν ήταν αποτέλεσμα χιούμορ αλλά…αφηρημάδας!

Τσαλαπετεινός είπε...

mermyblue: Καλησπέρα! Νομίζω ότι αυτή η λίστα, με σοβαρά και αστεία μπορεί να μεγαλώσει αρκετά. Αλλά μόνο ως λίστα συνάδει με το πνεύμα των ημερών- τα περιεχόμενα της δεν έχουν να κάνουν με απολογισμούς ή προγραμματισμούς. Οι μεν καλό είναι να γίνονται κεκλεισμένων των θυρών, οι δε, έχουν αποδειχθεί άσκοποι και ανεφάρμοστοι.




Μανος : Και το κακό είναι ότι παρασύρθηκα κι εγώ στη συλλογή κομματιών πεζοδρομίων. Το πρώτο κομμάτι αυτή της συλλογής προέρχεται από την οδό Κολοκοτρώνη. Ενώ του φίλου μου είναι πιο σπάνιο κομμάτι, εισαγωγής- από το Brooklyn !

Υ.Γ. Τα της λιστας 12 πιάνουν πολύ χώρο στο σκληρό μου δίσκο. Και δεν διαγράφονται με τίποτα. Πάντως μου χρησίμευσε μια φορά για να εντυπωσιάσω φοιτητές Θεολογίας που διάβαζαν Εκκλησιαστική Ιστορία.

Τσαλαπετεινός είπε...

Freedom Ι : Α! Τελικά το Νονός 2 μου αρέσει πολύ. (Μόνο να θυμηθώ να σου ετοιμάσω μια ωραία ηλεκτρονική λαμπάδα για το Πάσχα. Και να συνεννοηθώ με τον Νονό 1 για το δώρο σου)

Οι μόνες λίστες που ακολουθώ κατά γράμμα είναι οι ταξιδιωτικές- που είναι βέβαια αρκετές. Του Ροβινσώνα, του ταξιδευτή, του επαγγελματικού ταξιδιού, του ταξιδιού αστραπή, των λίγων ημερών και αυτών χωρίς εισιτήριο επιστροφή. Στη λίστα 12, πρώτοι φιγουράρουν τριγωνομερτικοί τύποι.

Στις λίστες σήμερα αλλά και σε όλες τις αναρτήσεις γενικά κρύβονται καλά ή καθόλου καλά μηνύματα για τους φίλους. Το Feliz Navidad ήταν για τον apos
Αλλά αυτός στάθηκε μόνο στη λεωφόρο. Το let it snow …να δούμε τι μπορώ να κάνω γι αυτό!


Freedom ΙΙ : !!!! : -(

Τσαλαπετεινός είπε...

Κ.Κ.Μ. : wanted…η τελική αφορμή.

Τσαλαπετεινός είπε...

Spy : Σαν τα χιόνια! Πάω να σφάξω το μόσχο το σιτευτό- με τη σέγα.

Τσαλαπετεινός είπε...

(Μονολογώντας) Αν είχα τελικά κάνει αυτή την ανάρτηση που αναφέρεται ως πρώτη στην λίστα υπ αριθμό 3, θα είχα ακούσει εξαιρετικά στερεοφωνικά κελαηδίσματα…ο ένας θα έπιανε τον Βάλτερ, ο άλλος τον Κωνσταντίνο….

Τι έχασα!

ippoliti_ippoliti είπε...

ενδιαφέρον γι ακόμη μία φορά το ταξίδι με τις λίστες σας, τόσο ποικίλο
Καλό σας βράδυ ταξιδιάρικο πτηνό

latecomer είπε...

Καλησπέρα :)
Θα περιμένεις να αναρτήσεις τις υπόλοιπες λίστες για να ετοιμάσεις αυτήν του σουπερμαρκετ; Καλά απόθεμα φαγητού για περίπτωση πυρηνικού πολέμου έχεις στο σπίτι;
Φιλική συμβουλή για την 4η. Είναι άσκοπη, κάθε φορά θα βγάζεις διαφορετικό νούμερο

Margo είπε...

Λίστες κάποτε έκανα πολλές κυρίως για αυτά που ήθελα να πετύχω, μέχρι το τέλος της βδομάδας όμως, όχι παραπάνω. Τα μεγαλόπνοα σχέδια τα έκρυβα μόνο στο μυαλό μου.
Όμως εδώ πήρα πολλές ιδέες:)

Μία παράξενη συλογή που άκουσα ήταν ασφάλειες (έτσι θα τις έλεγα σαν μικροί τρούλοι από πορσελάνη) από κολώνες του ΟΤΕ!

Ωραία μουσική κάθομαι κάμποση ώρα, έβαλα και ποτάκι :)
Να σαι καλά Τσαλαπετεινέ
Φιλιά!

Yannis Tsal είπε...

Αδερφέ διαμαρτύρομαι για την άδικη κατανομή εργασίας και... λιστογραφίας! Εσύ πρόλαβες και καπάρωσες τις εύκολες και ευχάριστες λίστες, αφήνοντας σε μένα τις "καυτές πατάτες", όπως τη λίστα επικίνδυνων αντεπαναστατών και αντιφρονούντων, τη λίστα με τις προτεραιότητες του επόμενου έτους της Επανάστασης, τη λίστα με τους σκελετούς στο ντουλάπι που κάποτε πρέπει να ανακυκλώσουμε πριν μας βάλει πρόστιμο η Ε.Ε. και το Κιότο, κ.α., κάποιες από τις οποίες είναι απόρρητες ως το 2046 (αν υπάρχουμε μέχρι τότε). Θέλω να πιστεύω ότι θα βρεθεί δίκαιη και βιώσιμη λύση και δε θα φτάσει το θέμα στον ΟΜΜΕΔ, ούτε βέβαια τη Χάγη!

ZlatkoGR είπε...

Πολύ καλή ιδέα αυτό το post, προσωπικά γουστάρω λίστες...

Τσαλαπετεινός είπε...

ippoliti_ippoliti : Καλώς την !
Αν δε μπορώ να καταλήξω σε μια λίστα, ‘αναγκάζομαι’ να κάνω την λίστα με τις λίστες. Έτσι και με το φαγητό συχνά καταλήγω στο μπριάμ. ;-)



latecomer : Αν ήσουν καλός μαθητής στα θρησκευτικά, μπορείς να καταφύγεις όταν τελειώσουν τα αποθέματα τροφίμων στις ακρίδες και στο μέλι. (Το γεύμα του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου, στην περίοδο που ήταν ασκητής στην έρημο. Βέβαια για τις ακρίδες δεν ξέρουμε τελικά αν ήταν οι άκρες των χόρτων όπως λένε οι περισσότεροι ή τα έντομα)

Η 4η λίστα δε μεγαλώνει. Μεγαλώνω και προσέχω! ;-)

Τσαλαπετεινός είπε...

Margo: Καλησπέρα Margo. Χαίρομαι που ήρθες με ποτάκι. Και το κάπνισμα επιτρέπετε αλλά αφήνω ανοιχτά παράθυρα, γιατί μερικοί πιο πάνω ή πιο κάτω θα σε γελάσω έχουν αρχίσει να βήχουν. Είναι καλός ο καιρός ακόμα, ε;

Όντως παράξενη συλλογή με τις ασφάλειες. Πρώτη φορά την ακούω.

Καλό ξημέρωμα να χουμε.



tsalapeteinos : Hola hermanito! Δηλαδή αν σου έλεγα να αλλάξουμε δουλειά θα δεχόσουνα να πάρω εγώ τις καυτές πατάτες και να πάρεις εσύ τις ευχάριστες λίστες; Πρόσεξε τι θα απαντήσεις! Άμα πεις ναι σου έχω θέμα, ευχάριστο, επίκαιρο το οποίο θα αποδειχτεί εξαιρετικά
δημοφιλές – σου μιλάω για ρεκόρ επισκεψιμότητας- αλλά θέλει…πολύ ιδιαίτερο χειρισμό. (Με έτοιμη βιβλιογραφία και έτοιμες εικόνες, άντε και μουσική) Αν το αναλάβεις εσύ, θα κάνω κι εγώ ότι μου ζητήσεις!
(Μεγάλη κουβέντα είπα! )


ZlatkoGR : Καλώς μας ήρθες!
Αυτό το ποστ είναι αυτό που λένε : «ό τι βρέθηκε» !

latecomer είπε...

Μα δεν είπα ότι μεγαλώνει η 4. Ό,τι κάθε φορά που θα τους μετράς θα βγάζεις διαφορετικό νούμερο είπα :Ρ

Άνευ Χαρτοφυλακίου είπε...

Προσπάθησα μερικές φορές να διαβάσω τη λίστα, αλλά πίστεψέ με, δεν τα κατάφερα, την τελευταία φορά είπα να κλείσω τα ηχεία, αλλά δεν ήθελα, διάβασα τελικά τη λίστα φευγαλέα και τη βρήκα ευρηματική.
Πάντως ο λόγος που δεν κατάφερα να την "εμπεδώσω" πλήρως είναι η μουσική του Σοστακόβιτς, τις δε jazz suites 1 & 2, τις λατρεύω και για αυτό σε ευχαριστώ πολύ. Χάρμα οφθαλμών και ώτων να μπαίνει κανείς εδώ μέσα

Σελιτσάνος είπε...

Τελικά μου φαίνεται ότι θα κάνω μια λίστα με αυτούς που κάνουν λίστες (&@#$ τους θεοφόρους πατέρες μου μέσα!)

vague είπε...

Ξεκινώντας να διαβάζω, κατ' αρχάς αγχώθηκα. Μετά θυμήθηκα ότι η λίστα είναι δική σου και ως εκ τούτου, έχει απαιτήσεις μόνο από εσένα.

Έτσι χαλάρωσα και απόλαυσα ένα από εκείνα τα ποστ, που τα θυμάμαι κυρίως επειδή τα ζήλεψα.
(αυτή όμως είναι μία άλλη συζήτηση, που ίσως αποτελέσει και μια από τις δικές μου λίστες)
:)

Τσαλαπετεινός είπε...

latecomer : Λέω να την πετάξω αυτή τη λίστα. Το δικό μου delete.


Άνευ Χαρτοφυλακίου : Γενικά μ` αρέσει να αφήνω στα κείμενα, στις εικόνες και στις μουσικές κρυμμένες μικρές αφιερώσεις για τους γείτονες. Και χαίρομαι πολύ όταν τις ανακαλύπτουν.


Σελιτσάνος : Μην ξεχάσετε στο τέλος να προσθέσετε και τη δικιά σας λίστα.

Sinnerman είπε...

Θα σταθώ σε δύο θέματα
1. To in my father's den είναι ταινιάρα, την ειχα ξεθαψει και εγω στο ασχετο (εχει και μουσικαρες p. smith)
2. Κανόνας: Ποτέ μην αναλώνεις περισσότερο χρόνο για να περιγράψεις εκείνα που βιώνεις (αυτο θα μας μετατρεψει το ιντερνετι ) :)

apos είπε...

Τσαλαπετεινέ:
για κάποιο περίεργο λόγο θα σε σκέφτομαι συνέχεια εκεί. Ακόμα και αν εγώ θα κοιμάμαι στη York.

Υπόσχομαι τον μποναμά. Όπως και άλλον μποναμά το Φεβρουάριο από avenida de masho (με προφορά, ε;)

Θεία Θ είπε...

Πωπω λίστα σχολίων οι λίστες! (Εύγε κύριε Κατάσκοπε).
Λοιπόν πάλι θα το ξενυχτήσουμε εδώ: μέχρι να δούμε τα αποσπάσματα από τις ταινίες, να θυμηθούμε παλαιές ευφυείς αναρτήσεις, να ψιλοκλάψουμε με τις μουσικές, να στεγνώσουμε ταξιδεύοντας εδώ κι εκεί, να γελάσουμε με τις άχρηστες καταχωρήσεις (Ωσηέ, Αμώς, Μιχαίας κλπ)- αυτό δεν ήταν ανάρτηση, εγκυκλοπαίδεια ήταν.
Καλησπέρες.

Yannis Tsal είπε...

Δελεαστική η πρότασή σου και εκτιμώ την προσπάθεια συμβιβασμού, αλλά τελικά μάλλον οι καφτές πατάτες - μαγειρεμένες από τον ιστορικό σεφ/λίδερ ή όχι -μου ταιριάζουν... Ποιος θα τις βγάλει από το φούρνο αν ανοίξω κι εγώ τα αυτιά στις σειρήνες του κονφορμισμού και του ρεφορμισμού; Ε λοιπόν όχι, θα παραμείνω στο πειρατικό μαζί με τον καπιτάν Μπαρμπαρόχα :)

Ανώνυμος είπε...

Φοβάμαι πως θα χρειαστούν αιώνες για όλα τούτα.
Χαρά και δέος στο κουράγιο σου :)

Πάντως όταν κάνετε το ξεκαθάρισμα της λίστας Νο 9 μη με ξεχάσετε. Αν έχω ολοκληρώσει την αντίστοιχη δική μου, ας ανταλλάξουμε τα διπλά... :))

anepidoti είπε...

εγώ νόμιζα πως μαζεύετε λίτσες ή λίτσι ή κάτι τέτοιο..
δεν έχω σχέση με τέτοια οργανογράμματα, μα καμμία!!
την καλημέρα μου!
-τρομάζω, αγχώνομαι και δεν ξέρω να χειριστώ την...κατάστασή σας!-
:)

Τσαλαπετεινός είπε...

Riski : Να σου πω ότι ούτε κι από μένα έχει απαιτήσεις αυτή η λίστα με τις λίστες θα ησυχάσεις εντελώς; Άλλωστε υπάρχουν έτοιμες σε γενικές γραμμές. Βέβαια για να γίνουν ποστ κάθε μια από αυτές…άστο καλύτερα. Θα χρειαστεί πάρα πολύς καιρός. Σκέψου μόνο πόσο πρέπει να ψάχνω για τη μουσική της λίστα με τα αγαπημένα εργαλεία.

Πάντως τώρα έχω αρχίσει να βλέπω αυτό το ποστ κάτι σαν τα προσεχώς στον κινηματογράφο, γιατί φαντάζομαι ότι στις άγονες μέρες μου θα επιστρέφω εδώ για να ψαρέψω κάτι. Ήδη φλερτάρω με την ιδέα ενός ποιήματος με τίτλο Η Σέγα, σε ομοικατάληκτο δεκαπεντασύλλαβο.
;-)

Τσαλαπετεινός είπε...

Ωρίων ΄Δ : Επί τέλους κάποιος έχει δει αυτή την ταινία και συμφωνεί μαζί μου! Μόλις την απέκτησα οπότε θα τη δω για πέμπτη φορά!
Όσο για το δεύτερο θέμα που θίγεις…μάλλον θα αρχίσω να χρονομετρώ και Πολύ φοβάμαι ότι τα αποτελέσματα θα με στείλουν κατευθείαν στο Ε.Κ.Α.Μ. (Εθνικό Κέντρο Αποτοξίνωσης Μπλογκερς)



apos : Soy un pajaro, entonces puedo volar a los lugares que deje pedasos de mi corazon . Επομένως όπου και να με σκέφτεσαι, εκεί είμαι.

Κι όταν κατηφορίζεις το Φεβρουάριο την Avenida De Masho με προφορά, σταμάτα λίγο στο cafe Tortoni.
Α! και στη Νέα Υόρκη, να πας οπωσδήποτε στο Ninja!
( 25 Hudson St, Ανάμεσα Duane St και Reade St, TriBeCa )

Τσαλαπετεινός είπε...

Θεία Θ : Όχι δεν είναι εγκυκλοπαίδεια, ρώσικη σαλάτα είναι με μαγιονέζα τη Jazz Suite Ι .
Πάντως στη λίστα με τους αγαπημένους προφήτες την πρώτη θέση κατέχει πλέον ο Ελισσαίος με διαφορά από το δεύτερο. ;-)



tsalapeteinos : Τα βλέπεις! Σε ξέρω αδελφούλη πολύ καλά, οπότε μη γκρινιάζεις που πιάστηκα με «τις εύκολες και ευχάριστες λίστες». Καθείς εφ ο ετάχθη.

Σέβομαι απόλυτα την απόφασή σου να παραμείνεις στο πειρατικό με τον καπεν Μπαρμπαρόχα και θα σας στηρίξω με παλιούς ναυτικούς χάρτες και ένα τεσαροχάλι – βλέπεις εμένα δε μου χρειάζονται άγκυρες – αλλά πότε πότε να πιάνετε κανένα λιμάνι, έστω και αρόδο.
;-)

Τσαλαπετεινός είπε...

ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ : Οι λίστες τελικά και οι ιεραρχήσεις είναι θέματα που μπορεί κανείς να τα επαναδιαπραγματευτεί, ανά πάσα στιγμή, ή απλώς και με συνοπτικές διαδικασίες να τις καταργήσει.

Η 9 πάντως επειδή παίζει από την περασμένη άνοιξη, έχει τις περισσότερες πιθανότητες να δει το φως της δημοσιότητας, παρ όλο που θα δημιουργήσει πρακτικά προβλήματα, όπως η παράδοση των φυτών στους ενδιαφερόμενους.



anepidoti : Πέραν της συλλογής τμημάτων πεζοδρομίων που έχω πρόσφατα ξεκινήσει παρασυρόμενος από προσφιλές πρόσωπο, προσπαθώ να μην μαζεύω πλέον τίποτα.
Αλλά αν σας αγχώνει αυτή η ανάρτηση, σας διαβεβαιώνω ότι η επόμενη είναι στα σκαριά οπότε θα αντικαταστήσει αυτή σύντομα. ;-)

DonnaBella είπε...

σημερα μολις βρηκα χρονο να διαβασω τη λιστα σας και να δω και τα αντιστοιχα λινκς. διαπιστωνω οτι οταν σας διαβαζω, μου δημιουργειται μια γκαμα ομορφων συναισθηματων (γκαμα, γιατι και εγω δεν αποφασιζω να αρκεσθω σε ενα μονο). πραγματικα σας ευχαριστω φιλτατε, εσις παιζετε το πιανο και παραγετε τη μελωδια, αλλα εγω αισθανομαι τη μουσικη.

Τσαλαπετεινός είπε...

DonnaBella: Αυτό το ποστ- τραπέζι ήταν κάπως παραφορτωμένο και περιλάμβανε ετερόκλητα εδέσματα με την ελπίδα ότι αυτοί που περάσουν θα βρουν κάτι να τσιμπήσουν, κάτι της αρεσκείας τους. Χαίρομαι λοιπόν πολύ –σαν ανασφαλής σεφ συμπεριφέρομαι το ξέρω- που δοκιμάσατε από όλα.

Και σας ευχαριστώ.

xomeritis είπε...

θεοφόροι πατέρες - μου αρέσει αυτό!

Σκεφτόμουν list με τις γεύσεις του lysterine.

k είπε...

ουφ! λίστα ήταν και πέρασε!!! αν τα κάνεις όλα αυτά πριν το τέλος του 2009 πέρνα να πάρεις και ένα πάκο με δικές μου λίστες, μπας και βάλεις ένα χεράκι, ένα λοφίο... κάτι βρε αδερφέ!

Τσαλαπετεινός είπε...

Thomas Xomeritis : Αμφιταλαντεύτηκα ανάμεσα σε τριγωνομετρικούς τύπους και θεοφόρους πατέρες και χαίρομαι που επέλεξα το σωστό.

list με τις γεύσεις του lysterine !!!
Θέμα με παρήχηση!


kayadesigner: Μα δεν έβαλα χρονικά όρια. Μπορούν να γίνουν οποτεδήποτε. Ή και ποτέ. Εκτός βέβαια της τελευταίας που είναι σταθερή εδώ και καιρό.
Οπότε όταν ξαναπεράσεις αφήνεις το πακέτο με τις δικές σου και σου υπόσχομαι τουλάχιστον μια αναθεώρηση…στο φτερό!